کد خبر ۴۰۷۰۴ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
حضور استاندار قم در اردوی شاگردان مرفاوی

پرداخت مطالبات بازیکنان در آستانه بازی با استقلال/ صبا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه مسابقه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با استاندار قم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبا امروز در حالی به هفته پایانی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسیده که در دور برگشت این بازی‌ها بر خلاف نیم‌فصل نخست، عملکرد به مراتب بهتری داشت و توانست از نظر آمار در جمع تیم‌های برتر لیگ قرار بگیرد.

مهدی صادقی استاندار قم در آستانه دیدار صبا با استقلال خوزستان در محل اردوی شاگردان صمد مرفاوی حضور پیدا کرد.

سیدمهدی‌ صادقی در دیدار با مدیرعامل، مسوولان، کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: من به جمع شما آمدم تا از تمام کسانی که مستقیم یا غیر مستقیم در طول این یک فصل مسابقات لیگ برتر برای باشگاه و تیم صبا و سربلندی آن تلاش کردند تشکر کنم.

وی ادامه داد: از همه اعضای کادر فنی و بازیکنان صبای قم ویژه تشکر می‌کنم که برای حفظ این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تلاش کردند، قطعا قدرتمندی شما ناشی از غیرت و تعصبی است که دارید، هر چند بضاعت و امکانات ما در حد جایگاه و شان شما نبوده است.
استاندار قم خاطرنشان کرد: روحیه بالا و کار گروهی شما نشان از فهم و درک بالای شما از آن چیزی که برای به دست آوردنش تلاش می‌کنید، به همین خاطر در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد تیم عالی شد و امروز هم می‌خواهیم اتفاق بزرگی رقم بخورد.
وی اضافه کرد: از بازی‌های خوب شما، جنگندگی، جرات و انگیزه بالای شما که ناشی از مردانگی و همت بالای‌تان است ما نیز حساس خوبی داریم، علیرغم اینکه کمبودهایی بود اما شما ارزش و اعتبار ملی و استانی این تیم را حفظ کردید و امروز می‌خواهیم همانند آنچه که تا کنون بوده‌اید عمل کنید تا هواداران این تیم نیز راضی و خوشحال باشند.

* پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان صبا در آستانه مصاف با استقلال

صادقی از پرداخت مطالبات بازیکنان صبای قم خبر داد و گفت: کاری که ما برای این تیم انجام می‌دهیم قطعا در برابر تلاشی که شما برای سربلندی صبا انجام می‌دهید ناچیز است، امیدوارم مسیری را برویم که تیم با قدرت به کار خود ادامه بدهد و افتخار ما و مردم قم در شهر کریمه اهل بیت (س) باشد.
وی تاکید کرد: به شما این اطمینان، اعتماد و ایمان را دارم و فکر می‌کنم این اراده را دارید که اگر بخواهید می‌توانید آخرین مسابقه این فصل را هم ببرید، شما انرژی، دانش، تجربه و تمرکز این را دارید که امروز یک اتفاق خوب رقم بزنید تا تیم صبا در لیگ برتر فوتبال ایران بماند.
استاندار قم در پاسخ به خواسته بازیکنان و کادر فنی صبا برای پرداخت مطالبات آنها، عنوان کرد: ما می‌خواهیم این تیم بماند و با قدرت بیشتر در آینده به کار خود ادامه بدهد، چون اگر قصد نداشتیم تیم بماند آن را رها می‌کردیم اما تلاش کردیم که علیرغم تمام مشکلات، این تیم همچنان با توان بالا در لیگ باشد، به همین خاطر بعد از این مسابقه بخشی از دین شما که بر عهده ما است ادا خواهد شد.

* فراهم شدن زمینه واگذاری صبا به بخش خصوصی
وی خاطرنشان کرد: ما همه یکی هستیم، مطمئن باشید تمام تلاش ما ادامه فعالیت پرقدرت صبا است و زمینه‌ای فراهم شده که تیم به یک بخش خصوصی خوب واگذار شود و با شکل بهتری در لیگ بعد حضور یابد، قول ما نیز احقاق حق تمام اعضای تیم است، ضمن اینکه اراده بر این بود که تیم به خوبی در قم بماند و شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد.
به گزارش فارس،صادقی در ادامه با تقدیر از کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم پرداخت مدعی شد: کشوری‌فرد با درایت و مدیریت خود مشکلات را از سر راه برداشت و مطمئنم که انگیزه، غیرت و قدرت بالای شما در بازی هفته پایانی نیز شایستگی این مجموعه را ثابت خواهد کرد.
وی در ادامه به موضوع خصوصی‌سازی صبای قم برای دوره بعدی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تیم از تصدی‌ دولت بیرون بیاید و با حمایت بخش خصوصی در آینده لیگ برتر با قدرت و توان بیشتری عرض اندام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،در دیدار استاندار قم با اعضای کادر فنی و بازیکنان صبا، محمدرضا کشوری‌فرد مدیر عامل باشگاه راجع به وضعیت این تیم گزارشی ارائه کرد و گفت: در طول یک فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از نزدیک شاهد تلاش، همت و تعصب مثال‌زدنی بازیکنان و کادر فنی تیم بودم.

وی افزود: انصافا تمام اعضای تیم زحمات زیادی کشیدند و هر آنچه داشتند تلاش کردند تا این تیم موفق شود، سرپرست تیم، کادر فنی و بازیکنان همه مصمم به یک پایان خوب در مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هستند که امیدواریم این‌گونه شود.
وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار قم از صبا،تصریح کرد: یقینا اگر حمایت‌های شما نبود ما در مسیر سخت لیگ و در مواجه با مشکلات می‌ماندیم، ولی دلگرمی‌های شما موجب شد تا با هر سختی کار را پیش ببریم و امیدارم صبا را در لیگ حفظ‌ کنیم تا افتخاری برای استان، تیم، بازیکنان و مردم قم باشد.

*مرفاوی: مطالبات بازیکنان فراموش نشود
سرمربی تیم فوتبال صبا نیز در این دیدار  اظهار داشت: یک سال سخت را پشت سر گذاشته و به هفته پایانی رسیده‌ایم و تمام اعضای تیم مصمم هستند که با ارائه بهترین نمایش خود، نتیجه‌ای را رقم بزنند که خستگی تمام تلاش‌ها و زحمات آنها در طول این فصل از تن به در برود.
وی افزود: تنها خواسته‌ای که از استاندار محترم و مدیریت باشگاه دارم این است که بعد از پایان این مسابقه و اتمام رقابت‌های لیگ برتر، مطالبات بازیکنان به فراموشی سپرده نشود زیرا تک تک اعضای خانواده آنها چشم‌انتظار هستند و این حرفه آنها است.
وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم امسال زحمات بسیاری کشیدند، سال سختی داشتیم ولی موانع را خوب کنار زدیم و خدا هم کمک‌مان کرد، بچه‌ها هم خوب تلاش کردند و ان‌شاءالله یک بازی خوب و جانانه در مسابقه هفته پایانی لیگ برتر انجام می‌دهند تا این تیم به حق خود برسد.
سرمربی تیم فوتبال صبا یاد آور شد: بازیکنان ما در این دیدار برای حفظ شخصیت خود و خوشحالی مردم تلاش می‌کنند، ولی خواسته مجدد من این است که مطالبات آنها به فراموشی سپرده نشود زیرا در خیلی از مقاطع این فصل در مواجهه با مشکلات تیم از خودگذشتگی کردند و دغدغه‌های زیادی را تحمل کردند اما جا دارد از تلاش‌های کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه به خاطر اینکه همواره پیگیر امور و مسائل تیم بودند تشکر کنم.

* عنایتی: بچه‌های تیم می‌خواهند یک استان را شاد کنند

در نهایت نوبت به کاپیتان تیم فوتبال صبا رسید که به نمایندگی از بازیکنان در حضور استاندار قم گفت: یادم می‌آید دفعه قبل پاقدم شما در اردوی تیم برای ما خوب بود و بردیم، امیدوارم این دفعه نیز اینگونه باشد و با آمادگی و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند بار دیگر بهترین نتیجه را بگیریم.
 عنایتی ادامه داد: قطعا سرنوشت یک فصل تلاش و کار ما به نتیجه این دیدار بستگی دارد، تمام تلاش همه اعضای تیم برای پیروز بیرون آمدن از زمین مسابقه است، ضمن اینکه مسابقه هفته پایانی لیگ برتر یک روز ویژه برای من است که می‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم و آنها قول داده‌اند که طوری بازی کنیم که با یک نتیجه خوب از فوتبال بروم.

وی اضافه کرد: بچه‌های تیم در تمام مقاطع این فصل معرفت خود را به تیم ثابت کرده‌اند، چون مسائل مالی از نظر روحی و روانی روی تیم ما تاثیر داشت، در مجموع شرایط سختی داشتیم اما همه به تعهد و قرارداد خود پایبند بودند و هیچ یک از آنها اعتراضی نکردند، بنابراین لایق بهترین‌ها هستند.
کاپیتان صبا ادامه داد: از تمام جوانب باید از بچه‌های تیم تشکر کنم اما دغدغه تمام آنها این است که بعد از مسابقه هفته پایانی لیگ برتر مطالبات آنها به فراموشی سپرده نشود، بچه‌های تیم می‌خواهند یک استان را شاد کنند، بنابراین کمترین حق آنها وصول مطالبات‌شان است و از شما می‌خواهم قول بگیرم که بعد از اتفاق خوب پایان این بازی به این مهم نیز رسیدگی شود.
با پایان بازی هفته سی‌ام لیگ برتر بعد از 20 سال قصد دارم از فوتبال خداحافظی کنم، هر چند برای من کار بسیار سختی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com