کد خبر ۴۰۷۱۰ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶
آقای فردوسی‌پور خوشحال باش!

بهرامی: صبا باید مربی‌ انتخاب می‌کرد که مثل بقیه کار را در می‌آورد/ اگر پرسپولیس می‌خواست، می‌توانست سیاه‌جامگان را ببرد

رئیس هیئت فوتبال قم گفت:مدیرعامل باشگاه صبا باید مربی‌ را می‌آورد که مثل بقیه بلد باشد کار را برای تیم دربیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم بهرامی پس از پایان بازی دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در شرایطی که عصبانی بود، گفت: در صحنه‌ای که گل دریافت کردیم، خطایی رخ داد و در حالی که توپ در حال حرکت بود، ارسال انجام شد که همان توپ به گل تبدیل شد. نمی‌دانم داور چرا اینگونه قضاوت کرد. همچنین  گلی که صبا به ثمر رساند، صحیح بود و باز هم داور آن را اعلام نکرد.

وی ادامه داد: چه هیزم تری به اینها فروخته‌ایم که اینگونه با ما رفتار می‌کنند؟ بعد از اینکه گل صحیح ما اعلام نشد، داور برای جبران آن موضوع، بی‌خود به نفع صبا سوت می‌زد. پنالتی آخر بازی هم اصلا خطایی نبود و داور برای جبران اشتباهاتش و برای اینکه دل ما خوش باشد، آن را اعلام کرد.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: اشتباه کردیم و آقای کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه باید می‌رفت مربی‌ای را می‌آورد که مثل بقیه بلد باشد بازی‌ها را برای تیم دربیاورد. برای فردوسی‌پور متاسفم و نمی‌دانم چه مشکلی با ما دارد. او 10 سال است که خدا، خدا می‌کند  تا صبا سقوط کند. حالا خوشحال باش چون به آرزویت رسیدی!

بهرامی تاکید کرد: اگر امروز پرسپولیس می‌خواست، به آسانی می‌توانست بالای 2-3 گل به سیاه‌جامگان بزند ولی با ترکیب اصلی بازی نکرد و اواخر بازی هم یکی دو تعویض انجام دادند تا مثلا بگویند ما تلاش کردیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵

اوح روز که مربی تیمت عنایتی رو دفاع آخر گذاشت کحا بودی؟ اون روز که عنایتی به عمد اخراج شد. اون روز که حنیف به عمد پنالتی داد و اون روز که حنیف به عمد. اخراج شد. جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟؟؟

پاسخ