کد خبر ۴۰۸۳۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
ملی پوش کشتی فرنگی قم در گفتگو با مهر:

هدف من کسب مدال از مسابقات جوانان آسیا و جوانان است

قم - ملی پوش کشتی فرنگی قم با بیان این که در گذشته کشتی قم برای رقیبان زنگ تفریح بود اما اکنون چنین نیست گفت: به دنبال کسب مدال از مسابقات کشتی جوانان آسیا و جوانان هستم.

محمد جواد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سطح کشتی قم به برکت حضور روح الله میکاییلی به عنوان یک مربی سازنده و شناخته شده در کشور و زحمت‌های شبانه روزی سایر مربیان همچون ناصر تهرانی، مهدی علیزاده، احمد مؤدب، مصیب صفا و محسن کریمی نسبت به سایر استان‌ها جایگاه بسیار خوب و قابل قبولی است.

وی افزود: در گذشته کشتی قم برای رقیبان مانند یک زنگ تفریح بود اما در حال حاضر تمام رقیبان از نام قم ترس داشته و می‌دانند که با حریفان خوبی روبرو خواهند شد و خوشبختانه امروز کشتی قم با مشکلات جدی و محسوس روبرو نیست.

ملی پوش کشتی فرنگی قم گفت: ریاست قبلی هیئت کشتی، محسن حلوایی با تمام توان برای پیشرفت کشتی در قم تلاش کرد و هیئت کشتی در چند سال اخیر یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان قم بوده است.

رضایی بیان داشت: با تغییر در ریاست هیئت کشتی و حضور محسن وزیری در این سمت، با وجود اینکه وی به تازگی  این سمت را بر عهده گرفته‌اند اما در همین مدت زمان کم خدمات مطلوبی برای ما کشتی گیران فراهم کرده‌اند که جا دارد از این ۲ بزرگوار و گوش شکسته مراتب تشکر را به جا بیاورم.

وی عنوان کرد: خانواده کشتی می‌تواند با تمرین بیشتر و اتحاد و همدلی در جهت کسب مدال‌های خوش‌رنگ از مسابقات جهانی و آسیایی بیش از پیش در ورزش استان خود را نشان دهد و باعث سربلندی کشور عزیزمان باشد البته حمایت مسئولان ورزش باید از کشتی به عنوان یک رشته مدال آور و موفق، در حد و اندازه‌های این رشته باشد.

ملی پوش کشتی فرنگی قم تصریح کرد: امسال مسابقات جوانان آسیا را در پیش دارم و می‌خواهم دومین مدال آسیایی‌ام را کسب کنم. پس از آن به مسابقات جهانی جوانان در فنلاند فکر می‌کنم و انگیزه دوچندانی دارم که بتوانم امسال از میدان جام جهانی کشتی جوانان سربلند بیرون بیایم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com