کد خبر ۴۰۸۳۵ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
دعوت گزینشی در دستور کار اداره ورزش قم ؛

رسانه‌های منتقد جایی در اداره ورزش قم ندارند

این‌قدر عملکرد ورزش استان به‌ویژه در مدیریت دچار مشکلات و تزلزل است که در تازه‌ترین اقدام این اداره کل اقدام به دعوت گزینشی از رسانه‌های منتقد خود گرفته است ، تنها برخی رسانه‌ها را به‌صورت پیامکی و تلفنی دعوت کرده است ، آن‌هم تنها رسانه‌ای که همیشه اداره کل ورزش را گل‌وبلبل عنوان کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم، به مناسبت هفته جوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه‌هایی را در این هفته ترتیب داده‌ ‌که در نخستین برنامه‌ این اداره کل ورزش قم جشن جوان برگزار شد و در دومین روز از هفته جوان شاهد برگزاری گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم خواهیم بود.

این گردهمایی هیئت‌های ورزشی با حضور رئیس، نائب رئیس و دبیر هیئت‌های ورزشی استان رأس ساعت 17:30 روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در محل مجتمع وتوس برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این همایش فعالیت‌های سال 95 ورزش استان قم ارائه و برنامه و سیاست‌های کلی ورزش استان در سال 96 تشریح و بیان خواهد شد.

موضوعیت برنامه نشان می‌دهد که خبرهای خوبی را می‌توان برای مخاطبان به ارمغان آورد و دقیق‌تر در ماجرای برنامه سال 96 قرار گرفت تا در پایان سال دید چقدر آن تحقق‌یافته است.

اما نکته جالب‌توجه این همایش اینجاست که روابط عمومی اداره کل تنها برخی رسانه‌ها را به‌صورت پیامکی و تلفنی دعوت کرده، آن‌هم تنها رسانه‌ای که همیشه اداره کل ورزش را گل‌وبلبل عنوان کرده‌اند.

به نظر می‌رسد در این روزها که تنور انتخاباتی داغ شده است برخی به دنبال این هستند تا عملکردشان نقد نشود تا مبادا کرسی خود را از دست بدهند.

غافل از این‌که این روزها مردم آگاهی بیشتر نسبت به مسائل دارند و همه خودشان به‌خوبی می‌توانند عملکردشان را بررسی کنند و لازم به درپوش گذاشتند به برخی کارها نیست.

این‌قدر عملکرد ورزش استان به‌ویژه در مدیریت دچار مشکلات و تزلزل است که بازهم می‌توان به این نکته پی برد که رابطه‌ها زمانی که جای ضابطه‌ها بگیرند ثمره‌ای بهتر از وضع موجود نخواهد داشت.

سقوط صبای قم بعد از 10 سال، وضعیت گنگ فوتسال، ازهم‌گسیختگی هیئت‌ها، بی‌برنامگی در آینده ورزش استان و غیره تنها گوشه‌ای از کارنامه ضعیف مدیریت ورزش استان در سال‌های گذشته است.

تنها مسئله مشخص این است که رسانه‌های منتقد جایگاهی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم ندارند و نباید درباره برخی نکات همچون سقوط‌ها و نابودی‌ها فریاد بزنند.

نتیجه آن این خواهد بود که در پایان برای برخی برنامه‌ها گزینشی عمل ‌کنند تا به‌اصطلاح خودشان انتقادها را این‌گونه تلافی کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com