کد خبر ۴۰۸۴۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خبر داد

استقرار ستاد تسهیلات زائرین استان قم در مسجد مقدس جمکران

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین استان از امروز در مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شود و فعالیت این ستاد در این مسجد تا روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقه وصیت نامه تاریخی امام خمینی(ره) اظهار کرد: انتظار داریم که دستگاه‌های استان قم مسابقه ای را در این زمینه در سالگرد ارتحال امام راحل برگزار کنند.

وی ادامه داد: خروج زائرین قمی از حرم امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد باید با برنامه ریزی صورت بگیرد و همه اتوبوس‌های زائرین نباید با هم به سوی قم حرکت کنند تا مشکلی پیش نیاید، کنترل سرعت توسط رانندگان اتوبوس‌های زائرین مهم است و باید با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: همه دستگاه‌های استان باید برای حضور حداکثری مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فعالیت کنند، امسال برنامه اعزام زائرین از استان قم به حرم امام خمینی(ره) با محوریت مساجد و ائمه جماعات است.

عالی پور با اشاره به همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: همایشی برای ائمه جماعات استان در روز هشتم خردادماه توسط سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات زائرین استان قم از امروز در مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شود، باید نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این ستاد حضور پیدا کنند و فعالیت ستاد تسهیلات زائرین استان در مسجد مقدس جمکران تا روز جمعه ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: امسال با توجه به خنکی هوا پیش بینی می‌کنیم که مشکلاتمان در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران کمتر از سال‌های گذشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان نباید از حرم حضرت معصومه(س) غافل شویم و باید سعی کنیم که از زائرین در استان قم به خوبی استقبال و خدمات مناسب را به آن‌ها ارائه کنیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com