کد خبر ۴۰۸۶۳ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹

دومین دوره سالانه «سه روز با عکاسان» در قم برگزار می شود

قم - ایرنا - دومین دوره سالانه «سه روز با عکاسان» به مدت سه روز در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم (دانشگاه جامع علمی کاربردی) برگزار می ‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روز سه شنبه ایرنا، دبیر برگزاری سالانه «سه روز با عکاسان» در گفت ‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه های مختلف هنری از جمله عکاسی و اعتلای علمی آن، شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم و کوشش می ‌کنیم تا دانشِ دانشجویان فرادانشگاهی شود، به نحوی که آنها با مباحث علمی روز جهان و بازار کار آشنایی پیدا کنند و بتوانند از آموزه‌ های خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند و به شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود دست یابند.
ناصر ابراهیمی افزود: در همین راستا برای رسیدن به این هدف با برنامه‌ ریزی های بلندمدت توانستیم در سال گذشته به همت مدیریت و تلاش های معاونت آموزشی و مدیریت گروه مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم (دانشگاه جامع علمی کاربردی) برای نخستین بار رشته عکاسی تبلیغات را در مقطع کارشناسی در این مرکز راه اندازی کنیم.
عضو هیات مدیره انجمن عکاسان قم بیان کرد: با وجود سهم 39 درصدی صنعت در استان قم، عرصه تبلیغات و عکاسی و ظرفیت های آن نادیده گرفته شده است و برگزاری چنین دوره‌ هایی می‌ تواند فضای بسیار مناسبی برای اشتغالزایی دانشجویان عکاسی ایجاد کند.
وی افزود: با آشنا شدن صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از این ظرفیت ها و توانمندی ها، می توانیم مانع از برون ‌سپاری سفارش های کار در رشته های عکاسی و گرافیک به خارج از استان قم و خروج سرمایه‌ ها از این استان شویم.
وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه عکاسی تبلیغاتی استان قم در نگارخانه شهید کلهری گفت: در دومین دوره سالانه «سه روز با عکاسان» میزبان عکاسان و علاقه‌ مندان به رشته عکاسی هستیم و برنامه‌ های گوناگونی مانند برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی، نشست های تخصصی، بخش نگاه ویژه و پانل تصویری با حضور استادان کشوری و استانی برگزار می شود.
این کارگاه سه روزه، از امروز در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم (دانشگاه جامع علمی کاربردی) شروع شده است و تا روز پنجشنبه (21 اردیبهشت ماه جاری) ادامه دارد و شرکت برای عموم آزاد است.
نخستین دوره «سه روز با عکاسان» اردیبهشت ماه سال گذشته در این مرکز علمی برگزار شده بود.
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم، وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی کشور از سال 82 تاسیس شده است و در حال حاضر این مرکز با 15 هزار مترمربع زیربنا در خیابان شهید کلهری در مجتمع شهید کلهری قرار دارد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فعالیت های آن می توانند در قم با تلفن 37220940 با پیش شماره 025 تماس بگیرند.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com