کد خبر ۴۰۸۶۹ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۷
نایب رئیس هیئت تکواندوی قم:

فدراسیون مجوز دهد دوره داوری درجه دو در قم برگزار می‌‌شود ‌

نائب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: دوره درجه دو ارتقا کشوری اقدامات لازم آن انجام شده که اگرفدراسیون مجوز بدهد این دوره‌ها در تابستان به انجام خواهد رسید.

سید علی خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: درزمانی که کار هیئت جدید یعنی از سال 92 آغاز شد استان قم 9 داور در سطح کشور را دارا بود که در مسابقات و لیگ‌های کشوری قضاوت می‌کردند.

رئیس کمیته داوران هیئت تکواندو استان قم افزود: در سال 94 به یک‌باره در بخش داوران توجه ویژه‌ای شد و رشد چشمگیری را شاهد بودیم که در این سال تعداد داوران ما به 15 نفر رسید.

نائب رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: در این سال 121 اعزام داوران قمی را به مسابقات و لیگ‌های داخلی شاهد بودیم که این مسئله نقطه شروعی برای داوری قم بود.

وی با اشاره به ادامه روند افزایشی تعداد داوران در سال 95، عنوان کرد: تعداد داوران به 17 تن رسید و از استان قم سید جواد حسینی راهی مسابقات بین‌المللی شد تا افتخار تازه‌ای در این بخش نصیب استان قم شود.

رئیس کمیته داوران هیئت تکواندو استان تصریح کرد: در سال 95 یک دوره داوری پومسه درجه سه، یک دوره داوری کیوروگی و یک دوره کیوروگی درجه‌یک که تماماً در سطح کشوری بوده به میزبانی استان قم برگزار شد.

خیرخواه درباره برنامه‌های کمیته داوران در سال 96 توضیح داد: در سال جدید یک دوره درجه سه کیوروگی در راستای جذب داوران و یک دوره داوری درجه 2 پومسه کشوری به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

به گفته وی، دوره درجه دو ارتقا کشوری اقدامات لازم آن انجام شده که اگرفدراسیون مجوز بدهد این دوره‌ها در تابستان به انجام خواهد رسید.

نائب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: طبق سنوات گذشته جلسات دانش افزایی و هماهنگی داوران برگزار خواهد شد که در امسال 5 خردادماه شاهد برگزاری این جلسات خواهیم بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com