کد خبر ۴۰۸۸۱ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
مگر می‌شود استاندار به اردو بیاید ولی یکبار پاداش ندهد؟

امرایی:هنوز هم سقوط صبا را باور نکرده‌ام/فروزان به صادقی اعتراض کرد،من هم جوابش را دادم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا از نظر مهره نباید به لیگ یک سقوط می‌کرد و من هنوز هم باور نکرده‌ام که تیم ما سقوط کرده است.

کیوان امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص سقوط صبای قم به لیگ آزادگان اظهار داشت: در بازی آخر روی اشتباه داوری نتیجه را به آن شکل واگذار کردیم و اگر 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم قضیه همه‌جوره فرق می‌کرد.

وی افزود: تیم ما بعد از دریافت گل تساوی واقعاً شوکه شد و بعد از آن داور می‌خواست سعی کند دل تیم ما را به دست بیاورد ولی بدتر کار را خراب کرد. از سوی دیگر پرسپولیس با تیم نصفه و نیمه به مصاف سیاه‌جامگان رفت و شما دیدید در هفته پایانی جو چگونه علیه تیم ما بود و به نظرم ما خیلی مظلوم واقع شدیم. 

امرایی تأکید کرد: نمی‌خواهم همه چیز را به گردن تیم‌های  دیگر بیندازم ولی هم چیز دست به دست هم داد و قبول دارم که ما باید خودمان بازی را می‌بردیم اما در نهایت تیم سقوط کرد. 

مهاجم صبا با اشاره به مشکلات مالی تیمش در فصل جدید،‌گفت: تیم ما از لحاظ مالی مشکلات زیادی داشت و درست است که می‌گویند ما 50 درصد قراردادمان را گرفتیم اما رقم قرارداد بازیکنان صبا چیزی نیست که مسئولان نتوانند آن را پرداخت کنند. قرارداد بازیکنان صبا خیلی پایین است و ما اصلاً‌ از استانداری هیچ کس را ندیدیم مگر می‌شود استاندار به اردوی تیم بیاید ولی یکبار پاداش ندهد. به نظرم با این رفتارها صبا چند سال بود که باید می‌افتاد ولی در نهایت قرعه به امسال افتاد. هر چند ما از لحاظ فوتبالی مستحق سقوط نبودیم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص درگیری‌اش با محسن فروزان قبل از دیدار پایانی، گفت: من سرم در لاک خودم است و با هیچ کس مشکلی ندارم، طی سال‌های اخیر هم کمتر سعی کردم وارد این گونه مسائل شوم. بعد از بازی هم چیزی به ما نگفتند و فکر می‌کنم اتفاقی که افتاد به خاطر یک فصل استرس، سختی و بی‌پولی بود تیم ما از ابتدای فصل تا انتهای در قعر جدول بود و قبول دارم که ما با هم دعوا کردیم ولی بعد از بازی با فروزان حرف زدم حتی به آقای مرفاوی قبل از مسابقه گفتم که بازی حساس داریم و اگر می‌شود قضیه را جمع کنیم اما بازی که تمام شد دیگر نه او را دیدم و نه با او صحبت کردم.

امرایی در خصوص دلایل این درگیری، گفت: در پایان بازی با استقلال یک بار به او گفتم که ای کاش وقتی تحت فشار بودیم بازی را نگه می‌داشتیم و یکی،  دو دقیقه خودت را زمین می‌زدی و تیم از فشار بیفتد. او هم گفت من این کار را کردم ولی بیشتر از آن نمی‌شد. در بازی آخر هم مقابل استقلال خوزستان مشغول گرم کردن بودیم که متوجه شدم فروزان به دروازه‌بان ذخیره تیم ما گفت چرا کشش کار نمی‌کنی که در این لحظه من جواب او را دادم و به او گفتم وقتی خودت کار نکردی حق نداری در مورد دیگران نظر بدهی. اگر خودت می‌آمدی حرفت حق بود. تمام بحث ما اینجا بود که در نهایت منجر به درگیری شد. آقای مرفاوی هم گفت بازی حساس است و من می‌خواهم از شما استفاده کنم و همه چیز تمام شد. در پایان هم آن اتفاقات افتاد و متأسفانه تیم ما سقوط کرد. 

وی در خصوص اینکه آیا قراردادش با صبا به اتمام رسیده یا خیر،‌گفت: من یک سال قرارداد داشتم و حتی اگر تیم می‌ماند هم در صبا نمی‌ماندم، نمی‌خواهم شعار بدهم ولی تیم ما از نظر مهره نباید سقوط می‌کرد هنوز باور نکردم که صبای قم سقوط کرده است. فعلاً می‌خواهم استراحت کنم تا چند روز دیگر تصمیمی درست بگیرم. 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com