کد خبر ۴۰۹۱۲ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

قمی: کاندیداها در سخنرانی‌هایشان به عزت ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب توجه داشته باشند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد: کاندیداها باید در سخنان خود به مسئله عزت ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب توجه داشته باشند البته در شرایط امروز مسائل اقتصادی و امنیت هم برای تقویت نظام بسیار موثر است.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)،‌ در توصیه به کاندیداهای انتخابات اظهار کرد: عدالت امروزه گم شده بشریت است و یکی از مسائلی که رهبری به آن اشاره  و توصیه کردند مسئله عدالت است، انقلاب اسلامی ماحصل خون هزاران شهید است. نباید برای اینکه رای بیاوریم نظام را زیر پا بگذاریم و ارزش های انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و حرف هایی را مطرح کنیم که خودمان رای بیاوریم.

این نماینده مجلس افزود: هم کاندیدای ریاست جمهوری وهم شوراها و به ویژه کاندیدای ریاست جمهوری باید در مباحث و سخنرانی های خود به مسئله عزت جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب توجه وافری داشته باشند.

این نماینده اصلاح طلب  مجلس اظهار کرد: در این شرایط مسائل اقتصادی و امنیت برای تقویت نظام بسیار موثر هستند،‌ نباید برای اینکه رای بیاوریم حرف هایی بزنیم که عملی نباشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: به عنوان مثال در مورد مسئله یارانه ها از ابتدا شیوه اجرای آن غلط بود. در حالیکه باید افراد نیازمند کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش آن قرار می گرفتند. در حال حاضر هم امکان پرداخت یارانه آنچه که برخی کاندیداها وعده می‌دهند وجود ندارد از کجا می‌توانند منابع آن را می خواهند تامین کنند. اگر بروند از بانک مرکزی یا دشمن های خارجی استقراض کنند آیا به نفع مردم است؟ این کارها هدر دادن بیت المال است.

وی افزود: نباید سیاه نمایی کرده و بگوییم نظام کاری انجام نداده است و یا دولت اقداماتی نداشته . این قبیل کارها مقطعی است و کاربردش فقط تا 29 اردیبهشت است.

قمی در پایان اظهار کرد: همه ما واقعیت های جامعه را می دانیم و کاندیداها هم باید در سخنان و تبلیغات خود آنچه که به نفع مردم و مصلحت کشور است بیان کنند و چیزی نگویند که کاربردی نداشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com