کد خبر ۴۰۹۲۴ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه:

چرا دختر وزیر می‌خواست کالای وارداتی را مخفیانه به فروش برساند؟

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق از سوی دختر وزیر نشان‌دهنده این است که برخی مسئولان همراه و همدل با محرومین جامعه نیستند، گفت: هر فرد و خانواده‌ای که چنین اشرافی زندگی می‌کند طبیعی است که درد محرومان را درک نکند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به موضوع واردات فرزندان یکی از وزرای دولت اظهار داشت: اینکه دختر وزیری 200 میلیون تومان کالای قاچاق وارد می‌کند، حتی اگر آن کالا قاچاق هم نباشد یک نوع ضربه زدن به اقتصاد درونی و کارخانه‌های تولیدی کشور است.

وی افزود: برخی می‌گویند که دختر وزیر با وارد کردن 200 میلیون تومان کالای قاچاق مظلوم واقع‌ شده ‌و می‌خواسته وضعیت زندگی خود را بچرخاند، در این شرایط چگونه است که یک‌قلم واردات آن 200 میلیون تومان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر کالایی که دختر وزیر وارد کشور کرده  به‌طور قانونی بوده چرا می‌خواستند آن را در یک جای مخفیانه به فروش برسانند.

وی بابیان اینکه ورود کالای قاچاق از سوی دختر وزیر نشان‌ دهنده این است که برخی مسئولان همراه و همدل با محرومین جامعه نیستند، عنوان کرد: هر فرد و خانواده‌ای که چنین اشرافی زندگی کند طبیعی است که درد محرومان را درک نکند.

رجبی با تأکید بر اینکه شخصی که اشرافی‌گری زندگی می‌کند قطعاً متوجه رنج و درد مردم نمی‌شود، تصریح کرد: هنگامی‌که برای چنین شخصی یا مسئولی مسئله ثروت‌اندوزی مطرح شود هر جایی که ببیند رسیدگی به مردم با ثروت‌اندوزی خود سازگار نیست انگیزه‌ای برای کار با مردم نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در حد متوسط و پایین جامعه زندگی کنند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درزمینهٔ عدم اشرافی گری در زندگی خود یک الگو هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بعضی از وزرا ثروت‌های آن‌چنانی دارند، تصریح کرد: طبیعی است چنین ثروت‌هایی اشرافی‌گری را به دنبال دارد و اشرافی‌گری خلاف دین و رسیدگی به محرومان است.

وی ادامه داد: در وعده‌هایی که این افراد برای اشتغال‌زایی می‌دهند تردید ایجاد می‌شود که چگونه فردی که چنین ثروت‌هایی را به دست آورده می‌خواهد به محرومان برسد و بدون شک مورد تردید جامعه قرار می‌گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com