کد خبر ۴۰۹۲۸ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
در لیگ دسته اول فوتسال ایران؛

نماینده قم با پیروزی بر مقاومت قرچک به صعود امیدوارتر شد

قم - نماینده فوتسال قم با پیروزی بر مقاومت قرچک در لیگ دسته اول فوتسال ایران به صعود امیدوارتر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پایان یافت و تیم فوتسال آتلیه طهران قم با کسب یک پیروزی با ارزش امید خود به صعود به لیگ برتر فوتسال ایران را افزایش داد.

تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و مقاومت قرچک چهارشنبه شب در سالن شهید حیدریان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی دیدنی و جذاب که با استقبال مردم قم نیز همراه بود تیم آتلیه طهران قم توانست ۲ بر یک حریف صدرنشین خود را شکست دهد.

در این مسابقه، انبوه تماشاگران فوتسال دوست قمی برای حمایت از نماینده استان قم در راه صعود به لیگ برتر به سالن شهید حیدریان آمده بودند و با تشویق و حمایتی پرشور، نقش مهمی در پیروزی مهم نماینده قم برابر مقاومت قرچک ایفا کردند.

تیم مقاومت قرچک که با کسب ۳ پیروزی از ۳ بازی قبلی خود به دنبال کسب حداقل امتیاز از این بازی بود تا آماده‌ی جشن صعود شود در نهایت مقهور تلاش همه جانبه فوتسالیست‌های قم شد و آتلیه طهران با پیروزی در این بازی روند شکست ناپذیری خود در دیدارهای خانگی را حفظ کرد.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کرد و در اواسط نیمه اول با تک گل مسعود هدایت از حریف پیش افتاد و در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر راهی رختکن شد.

در نیمه دوم آتلیه طهران قم با یک دفاع منظم اجازه عرض اندام به قرچکی‌ها نداد و  این علی ابراهیم بیگی بود که  روی کرنر ارسالی گل دوم را به ثمر رساند ولی در اواسط نیمه دوم روی یک ضربه‌ی ایستگاهی راه دور قرچکی‌ها اختلاف را به حداقل رساندند.

در واپسین دقایق قرچک که نمی‌خواست بازنده دیدار باشد دست به آرایش پاور پلی زد که در این راه نیز ناموفق بود تا بازی با نتیجه دو بر یک به نفع آتلیه به پایان رسید تا نهایتاً طلسم شکست ناپذیری مقاومت مقابل آتلیه به پایان رسد.

تیم فوتسال آتلیه طهران با این پیروزی با ۶ امتیاز در رده دوم جدول ۴ تیمی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایستاد و باید در بازی بعدی خود در رقابتی سرنوشت ساز به مصاف تیم ۶ امتیازی سن ایچ ساوه برود و برتری در این بازی برای نماینده قم تا حدود زیادی به معنای راهیابی به لیگ برتر است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com