کد خبر ۴۰۹۳۸ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲

تعداد اتوبوس های مسافربری زنجان - قم در صورت نیاز افزایش می یابد

زنجان - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مشکلی در خصوص افزایش تعداد اتوبوسهای مسافر بری زنجان - قم در روز جاری وجود ندارد و درصورتی که استقبال زائران برای سفر به قم و جمکران بیشتر باشد، بلافاصله تعداد سرویس ها افزایش می یابد.

ایرج دست نشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چنانچه طی روز جاری در استان زنجان استقبال مردم برای سفر به قم و انجام اعمال شب نیمه شعبان وجود داشته باشد، تعداد اتوبوس ها به منظور رفاه حال مسافران در همه مناطق استان افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: روزانه 12 دستگاه اتوبوس از شهرستان های استان زنجان به قم و برعکس برای جابجایی مسافران تردد می کند.
دست نشان یادآورشد: از این تعداد اتوبوس، 2 دستگاه اتوبوس ساعت 12 و 12:30، 2 دستگاه ساعت 16 و 20 و یک دستگاه دیگر نیز ساعت 24 مسافران را از زنجان به قم و برعکس جابجا می کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر این اتوبوس‌ها اتوبوسی نیز روزانه از زنجان به قم، کاشان و اصفهان در تردد است و مسافران این مسیرها را جابجا می کند.
دست نشان خاطرنشان کرد: مسافرانی که تصمیم دارند در مراسم شب نیمه شعبان در جمکران باشند، اما با کمبود اتوبوس برای قم مواجه شوند، می توانند به شرکت های حمل و نقل مستقر در پایانه های مسافربری مراجعه و یا این موضوع را از طریق سامانه 3000990091 اطلاع دهند.
وی تاکید کرد: بر اساس میزان تقاضا تعداد سرویس‌های مسافربری به قم افزایش خواهد یافت.
182 دستگاه اتوبوس، 335 مینی بوس و 613 دستگاه سواری برای مسافران در استان زنجان خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.
این استان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگ راه، راه های اصلی، فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com