کد خبر ۴۰۹۴۲ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
با حضور نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی

پارک شهدای آتش نشان افتتاح شد

قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی شهر پاکدشت، ایجاد درآمد پایدار برای ارائه خدمات مطلوب توسط شهرداری پاکدشت را ستود و از همت بالای مهندس پازوکی شهردار پاکدشت در اجرای پروژه های متنوع در شهر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از استان تهران، در آستانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت، ظهر امروز و با حضور محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، مهدی قمی معاون عمران فرماندار شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، داریوش پازوکی شهردار پاکدشت و با حضور پرشور مردم شهرپاکدشت پارک شهدای آتشنشان و اولین مجتمع بزرگ تجاری اداری رفاهی شهرداری در منطقه مقداد افتتاح شد.

داریوش پازوکی شهردار پاکدشت در آئین افتتاح پروژه فوق، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر(عج)،  احداث بوستان شهدای آتشنشان و مجتمع بزرگ تجاری اداری، رفاهی شهرداری را تبلوری از اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری و نظارت عالیه شورا دانست و از تلاش مجدانه همکاران خود در سطوح مختلف مدیریت شهری تقدیر کرد.

وی افزود: احداث این پروژه های مهم در این نقطه از شهر نماد عینی از تحقق عدالت اجتماعی است که بی شک نقش مهمی در دسترسی شهروندان ساکن در این منطقه به امکانات متنوع شهری خواهد داشت.

قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی شهر پاکدشت نیز ایجاد درآمد پایداربرای ارائه خدمات مطلوب توسط شهرداری پاکدشت را ستود و از همت بالای مهندس پازوکی شهردار پاکدشت در اجرای پروژه های متنوع در شهر تقدیر کرد.

دکتر قمی شهروندان را صاحبان اصلی شهر دانست و نسبت به استمرار خدمات به شهروندان تاکید کرد.

 

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com