کد خبر ۴۰۹۵۲ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
در مسابقات ورزشی دانش آموزی قم ؛

برترین های بدمینتون دانش آموزی دختر و پسر قم مشخص شدند

قم - برترین های بدمینتون دانش آموزی دختر و پسر قم در در مسابقات ورزشی دانش آموزی قم مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون دانش آموزان دختر و پسر استان قم به پایان رسید و برترین‌های هر بخش در مقاطع مختلف از سوی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم مورد قدردانی قرار گرفتند.

در مسابقات بدمینتون پسران دوره متوسطه دوم که روز جمعه در سالن امجدی قم برگزار شد تیم آموزشگاه غیر دولتی هدایت ناحیه ۴ به مقام قهرمانی رسید و تیم  استعدادهای درخشان شهید شهریاری ناحیه ۲  با مربیگری محمد رضا صمدی دوم شد.

در پایان این مسابقات، تیم آموزشگاه ۱۷ شهریور ناحیه ۳ با مربیگری پرویز زمانی سوم شد و در مسابقات آزاد نیز محمد امین حاج حسنی از آموزشگاه شهید شهریاری صاحب نشان طلا شد و عرفان ناصری از آموزشگاه هدایت دوم شد و عنوان سوم مشترک به محمدامین همتی و شایان اهنکار رسید.

در مسابقات بدمینتون دانش آموزی دختران قم در مقطع ابتدایی نیز تیم آموزشگاه گنجینه دانش ناحیه ۴ صاحب نشان طلا شد و تیم‌های آموزشگاه‌های امام محمد تقی (ع) ناحیه ۲ آموزش و پرورش و یاسین ناحیه یک آموزش و پرورش در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی آزاد، این مسابقات در ۲ رده سنی پایه و نونهال برگزار شد که در بخش پایه، خاطره نورعلی پور و باران هوشنگی قهرمان و نایب قهرمان شدند و عنوان سوم مشترک به رز اقبالیون و رومینا شریف رسید.

در قسمت نونهالان معصومه بهنام راد به مقام نخست دست پیدا کرد و شهربانو شاکر نایب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک را ماه بانو شاکر و ریحانه مرتضوی از آن خود کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com