کد خبر ۴۰۹۶۵ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
با کسب ۴ مدال رنگارنگ؛

تیم دو و میدانی قم بر سکوی سوم مسابقات نونهالان کشور ایستاد

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم دو و میدانی قم با کسب ۴مدال رنگارنگ بر سکوی سوم مسابقات نونهالان کشور ایستاد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نونهالان پسر کشور روز جمعه در تهران برگزار شد و نونهالان دو و میدانی کار استان قم در این رقابت‌ها با کسب ۴ مدال بر سکوی سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در این مسابقات که بین استان‌های های حاضر در منطقه ۲ کشور برگزار شد دو و میدانی کاران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران روی پیست رفتند که تیم دو و میدانی قم توانست صاحب ۳ مدال نقره و یک برنز شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در این مسابقات در ماده ۴۰۰ متر امیر مقدمی از استان قم صاحب نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی شد و همین ورزشکار در ماده پرتاب نیزه نیز توانست مدال نقره خود را تکرار کند.

رضایی بیان داشت: در ماده پرش طول، علی قاسم بابایی از استان قم به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید و در پرتاب وزنه، امید افشاری از قم صاحب نشان نقره شد و به مقام دوم دست پیدا کرد تا در مجموع، تیم اعزامی قم به مقام سوم مسابقات منطقه ۲ کشور برسد.

وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های تهران الف وب البرز، سمنان، مرکزی و قم در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم دو و میدانی قم با ترکیب امیر مقدمی  ، امید افشاری، علی قاسم بابائی، سینا رزاقی و علیرضا خرمی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: مرتضی محمودیه، محمد صادق ابوطالبی، میلاد پازوکی  و علی ئیلاد دیگر نفرات اعزامی از قم به این رقابت‌ها بودند که هدایت این تیم بر عهده محمد رضا اسحاقی مربی فعال و دبیر هیئت دو و میدانی قم بود و حسین آزاد سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com