کد خبر ۴۰۹۸۷ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۸
افشارنسب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

مردم با برهم زنندگان امنیت انتخابات مماشات نمی‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اهمیت حفظ امنیت انتخابات، از فرار دولت از پاسخگویی به مسائل معیشتی انتقاد کرد.

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

افشارنسب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو در مورد مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتظار می رفت که اخلاق در مناظره بیشتر رعایت می شد، چطور می توان به  فرد بی اخلاقی برای ریاست جمهوری اعتماد کرد؟ چرا آقای روحانی و جهانگیری بجای پاسخگویی در مورد اقتصاد کشور فقط تخریب کردند، بالاخره چهارسال مدیریت کشور را در دست داشتند؛ اگر دست خالی نبودند، باید از خدمات خود می گفتند. رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی ها تأکید کردند که تحریم ها برداشته نشده و از مسئولان مربوط هم می خواهم تکرار نکنند که تحریم ها برداشته شده است، خوب اگر دولت خود را ملتزم به این فرمایش رهبری می داند، نباید بر خلاف حرف ایشان اصرار بی مورد داشته باشد.

 

وی به دقت و بررسی اوضاع مالی نامزدها توسط مردم تأکید کرد و گفت: مگر اموال خود و بستگانشان چه اشکالی داشت که از ارائه آن به مردم سرباز زدند؟ چرا باید مسئولی که خانه چند ده میلیاردی دارد، متصدی امور مردم شود؛ چرا که وی درکی از پا برهنگان و محرومین نخواهد داشت و دوباره برنامه هایش می رود به سمت تقویت پورشه سواران و افزایش اختلاف طبقاتی.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت: رفع سایه جنگ از سر مردم با برجام دروغی بیش نیست و اینکه می گویند اگر فلان نامزدها بیایند جنگ می شود، بازهم دروغ است و به گفته یکی از رجال سیاسی مگر شما با دشمن چه نسبتی دارید که اگر بیایید جنگ نمی شود؟


افشارنسب تصریح کرد: همیشه امنیت انتخابات در طول سال های گذشته تنها توسط یک جناح افراطی تهدید شده و دیدیم که در جریان فتنه 88 از هیچ خیانتی برای کسب رأی فروگذاری نکردند و کشور را تا مرحله براندازی پیش بردند؛ اما بهتر است اینبار دست از پا خطا نکنند؛ چون دیگر مردم و نظام همچون سال 88 با آنها مماشات نمی کنند و اجازه تعرض به امنیت خود را نمی دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com