کد خبر ۴۱۰۴۲ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۱

حمایت قاطع استاد فاطمی نیا از لیست شورای کارآمد قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین استاد فاطمی نیا از لیست شورای کارآمد قم حمایت نمود. مسوول حوزه علمیه امام کاظم(ع) پردیسان در گفتگویی با اشاره بررسی سوابق حدود هفتاد و پنج نفر از داوطلبین شوراها افزود؛ افرادی که در لیست شورای کارآمد هستند دارای صلاحیت های لازم از هر جهت بوده و افرادی توانمند و متعهد می باشند.
مسوول قرارگاه فرهنگی اجتماعی پردیسان ادامه داد؛ با توجه به اینکه تعدادی از عزیزان در لیست منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان قرار گرفته اند، لیست شورای کارآمد حداکثر شامل 9 نفر از متخصصین صلاحیتدار و متعهد به ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد.
مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور مدیران کارآمد افزود؛ براساس فرمایشات معظم له این لیست شورای کارآمد قم نامگذاری و با شعار تفکر انقلابی، روحیه جهادی وارد عرصه انتخابات شورای شهر قم گردیده است.
استاد فاطمی نیا وجود چنین جمعی را باعث ایجاد اتفاق و همدلی بیشتر بین نیروهای انقلاب دانست و دوری از سهم خواهی و تفکر قبیله ای را خواستار شد.
امام جماعت مسجد امام کاظم پردیسان اظهار امیدواری کرد تا حضور این لیست باعث تقویت قم متحد گردد.

استاد فاطمی نیا از مردم شهید پرور قم خصوصا" مردم انقلابی پردیسان خواست باتوجه به شناخت از این افراد و دغدغه مند بود اعضای شورای کارآمد به این لیست رای دهند
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com