کد خبر ۴۱۰۷۲ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸

فرمانده انتظامی قم: حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار کشور را ثابت می کند

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم گفت: حضور مقتدارنه در فضای بین المللی و تثبیت جایگاه نظامی کشور در دنیا به دلیل حضور پرشور مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سردار کاظم مجتبایی روز دوشنبه در آیین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که انتخابات پشتوانه سیاسی کشور است به تلاش دشمنان در مخدوش کردن موقعیت ایران در دنیا اشاره کرد.
وی با بیان این که ملت ایران با انتخابات به دنیا ثابت می کند خودشان صاحب نظام هستند، از انتخابات به عنوان سپر دفاعی در برابر تهاجم دشمن نام برد و در اهمیت آن افزود: انتخابات سپری در برابر باور و نقشه غلط دشمن ایجاد و معادلات نظامی شان را خنثی می کند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: انتخابات پدیده سیاسی تنها نیست بلکه یک هستی اجتماعی است یعنی یک ملت اعلام می کند در مورد آینده خود تصمیم گیری می کنند.
مجتبایی با بیان این که امنیت همه جانبه انتخابات برعهده پلیس است، به سه مرحله از تامین امنیت شامل قبل، حین و بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: اهمیت مرحله قبل از انتخابات به دلیل ثبت نام نامزدها، تبلیغات آن ها و سعی مردم در شناسایی فرد مورد نظر بوده که اگر فردی با تبلیغات مسموم بخواهد خللی در امنیت بوجود بیاورد پلیس جلوی آن خواهد ایستاد.
وی با اشاره به این که در انتخابات فضای مجازی و حقیقی در قم کنترل شده خواهد بود، ادامه داد: پلیس به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات نیست بلکه از راه های اجتماعی و فرهنگی سعی در کنترل آن دارد.
مجتبایی با اشاره به اهمیت مرحله بعد از انتخابات، بر آمادگی و هوشیاری بیش از پیش و مدیریت و کنترل فضای انتخابات تاکید کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
فرمانده انتظامی استان قم همچنین ضمن قدردانی از کارکنان این فرماندهی در جهت تامین نظم و امنیت کنگره عظیم نیمه شعبان به قدردانی تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار از پلیس قم اشاره کرد و اظهارداشت: در مراسم نیمه شعبان با وجود این که خیلی از سازمان ها و دستگاه های امدادی و خدماتی نقش آفرینی می کنند اما نقش پلیس برجسته و غرور آفرین است.
/8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com