کد خبر ۴۱۰۸۹ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹
رئیس بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای قم خبر داد

آمادگی کامل هیئت نظارت برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم

رئیس بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم گفت: از روزهای گذشته تمهیدات این کار اندیشیده شده و هیئت نظارت آمادگی کامل بر انتخابات را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا طلایی ظهر امروز در جلسه توجیهی هیئت بازرسی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت صیانت از آرای کاندیداها اظهار داشت: هیئت نظارت تمهیدات لازم در این زمینه را از روزهای گذشته اندیشیده است.

رئیس بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای قم با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در آزادی‌های سیاسی افزود: یکی از مهم‌ترین  برکات انقلاب این است که انتخابات در ایران آزاد است و همه اقشار و طوایف می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه رأی ملت امانت است، گفت: رأی مردم امانت بوده و ما بهتر از هرکسی دیگر معنی این حرف را می‌فهیم و با اقدام درست و متعهدانه باید وظیفه مهم خود را به‌درستی انجام بدهیم.

رئیس بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم بابیان آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات شوراها در قم تصریح کرد: مباحث اداری بازرسی شوراها  انجام‌شده است و درمجموع استان به 4 منطقه  تقسیم می‌شود.

وی با اشاره به‌دقت نظر رسیدگی به تخلفات احتمالی در انتخابات و تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه تصریح کرد: در هر بخش از یک تا شش صندوق را بازرسی خواهیم کرد.

رئیس بازرسی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم بابیان ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی در تمامی مراحل انتخابات تأکید کرد: اخلاق و انصاف در همه احوالات باید موردتوجه همه باشد و به خاطر منصب دنیایی کسی آخرت خود را دچار خدشه نکنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com