کد خبر ۴۱۱۰۶ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

استاد حوزه علمیه قم: شرکت نکردن در انتخابات همنوایی با دشمنان است

قم - ایرنا- استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اگر افرادی که مکلف هستند و شرایط آن را دارند در انتخابات شرکت نکنند در واقع به خود، نظام و انقلاب خیانت و با دشمنان قسم خورده انقلاب همکاری کرده اند.

آیت الله سید جعفر میرعظیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ایران وطن، ناموس و شرف ما است و هر کسی که به وطن خود، انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید اعتقاد دارد باید پای صندوق های رای حاضر شود.
وی گفت: افراد در رای دادن به هر کس که اصلح تر است مختار می باشند ولی مهم حضور همه در پای صندوق های رای است که با حضور خود، دشمنان انقلاب را ناامید و دلسرد کنیم.
میرعظیمی اظهار داشت: باید کاری کنیم که روز جمعه مهر انتخابات در شناسنامه همه ما ایرانیان زده شود و در این صحنه مهم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
وی گفت: آنهایی که در انتخابات رای می دهند به جریان حق و کسانی که پای صندوق های رای حاضر نمی شوند دشمن و جبهه باطل را کمک می کنند.
وی خطاب به مردم و جوانان افزود: هر رای ما باعث خوشحالی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و عزت و اقتدار کشور خواهد شد.
میرعظیمی همچنین تاکید کرد: مردم در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای شهر و روستا را فراموش نکنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت 96 در سراسر کشور برگزار می شود.
7401 / خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com