کد خبر ۴۱۱۳۲ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال؛

ساختمان مرکز درمان و کاهش آسیب معتادین در قم افتتاح شد

قم - ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین در قم طی مراسمی با حضور استاندار قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان برگزار شد، با اشاره به تعامل مؤثر دستگاه‌ها و نهادهای استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: پیش بینی کاهش ۲۵ درصدی بزه اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور تنها با عزم ملی و تعامل همگانی بدست می‌آید.

استاندار قم ضمن بیان اهمیت بررسی علل و عوامل بروز اعتیاد در افراد، افزود: در مسیر ترک و بهبودی معتادین در کنار فعالیت دستگاه‌های ذیربط، ظرفیت خانواده نیز نقشی مؤثر دارد.

وی با تأکید بر ایجاد بسترهای ورود مجدد بهبودیافتگان از اعتیاد به جامعه و کانون خانواده، ادامه داد: با مراقبت از افراد معتاد بویژه زنان معتاد که آسیب‌های بیشتری می‌توانند در سطح جامعه داشه باشند، نوعی سرمایه گذاری برای احیاء سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

صادقی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت و آینده کشور، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور در بین کشورهای منطقه مرهون مردم همیشه در صحنه ایران است و ضروری است تا با مشارکت حداکثری واجدین سرمایه‌های اجتماعی کشور تقویت شود.

لازم به ذکر است این جلسه در ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین که در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع و با بنایی ۵۶۵ متر مربعی برگزار شد که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل خیرین استان، صرفه جویی از اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر احداث شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com