کد خبر ۴۱۱۳۳ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
معاون اداره ورزش و جوانان قم در گفتگو با مهر خبر داد:

بهره‌مندی رایگان مدال آوران قمی از امکانات پایگاه قهرمانی

قم - معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم از بهره‌مندی رایگان مدال آوران قمی از امکانات پایگاه قهرمانی خبر داد.

روح الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان قم امکانات پایگاه قهرمانی خود مستقر در ورزشگاه شهید حیدریان را به صورت رایگان در اختیار مدال آوران ورزش استان قرار می‌دهد.

وی افزود: پایگاه قهرمانی و تمرین دهی اداره کل ورزش و جوانان استان قم شامل سالن بدنسازی مجهز به تردمیل و دستگاه‌های جدید پرورش اندام سال گذشته با اعتباری از سوی وزارت ورزش افتتاح شد و در اختیار ورزش قم قرار گرفت اما در زمینه استفاده از این امکانات اما و اگرهایی وجود داشت.

معاون اداره ورزش و جوانان قم گفت: پس از رفع مشکلات موجود، اکنون این پایگاه به طور اختصاصی تنها در اختیار ورزشکاران مدال آور و شاخص استان قم قرار گرفته است. بر این اساس این سالن مجهز در نوبت صبح در اختیار بانوان ورزشکار مدال آور خواهد بود و در نوبت عصر و شب، مردان ورزشکار و دارای شرایط لازم می‌توانند به طور رایگان از این فضا استفاده کنند.

رمضانی بیان داشت: یکی از مشکلات این پایگاه قهرمانی، وسعت کم آن است به طوری که تجهیزات این پایگاه در سالنی در مجاورت خانه وزنه برداری قم قرار گرفته است و همین مسئله سبب شده در پذیرش ورزشکاران، محدودیت‌هایی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: بر این اساس مقرر شده ورزشکاران مدال آور با دریافت نامه‌ای از هیأت ورزشی تحت امر خود، از اداره کل ورزش و جوانان تقاضای استفاده رایگان از این امکانات را داشته باشند و متولی ورزش نیز در نامه‌ای جداگانه، استفاده ورزشکاران را به صورت رایگان به این پایگاه ابلاغ می‌کند.

معاون اداره ورزش و جوانان قم تصریح کرد:  این در شرایطی است که پایگاه قهرمانی ورزش قم پیش از این در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد قرار داشت اما فاصله آن تا هسته مرکزی شهر مشکلات زیادی را برای ورزشکاران قمی به ویژه بانوان ورزشکار ایجاد کرده بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com