کد خبر ۴۱۱۷۲ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۶

روابط عمومی ها بر پایه اعتماد زمینه گسترش ارتباطات در جامعه را فراهم کنند

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی آورده است: روابط عمومی ها فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات بر پایه اعتماد متقابل و گسترش ارتباطات در جامعه فراهم کنند.

در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: نامگذاری 27 اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور زحمات و تلاش های صادقانه تلاش گران عرصه اطلاع رسانی و روشنگری و بیانگر اهمیت و جایگاه خطیر این حرفه است. امروزه نهاد روابط عمومی، حلقه مهم نظام ارتباطات، عنصر کلیدی عصر دانایی و از ارکان اصلی و تاثیرگذار در ایجاد فضای تفاهم، تعامل و همکاری مشترک در پرتو ارتباط هدفمند و پایدار می باشد.
پیام ادامه یافته است: روابط عمومی در چنین مفهوم و جایگاهی، آیینه تمام نمای انتظارات و مطالبات و پل ارتباطی بین مردم با سازمان‌ها و نهادها محسوب شده و بر آن است تا با به‌ کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش و خلاقیت، فضای سالم و مطلوبی را برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات بر پایه اعتماد متقابل و گسترش ارتباطات در جامعه فراهم آورد.
در بخشی از این پیام آمده است: بدون شک خدمات ارزشمند و تلاش های خردمندانه و هوشمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که با عشق و علاقه وافر و دلسوزانه، در مسیر ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و امید و نشاط آفرینی گام بر می ‌دارند بر هیچ کس پوشیده نبوده و قابل تحسین می باشد.
استاندار قم در این پیام، ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران این عرصه و تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و عموم دست اندرکاران زحمت کش این حوزه، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، توفیق روزافزون همه این عزیزان را در راه ایفای شایسته رسالت های حرفه ای و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان مسالت کرده است.
وی همچنین در این پیام تصریح کرده است: ان شاء الله با حضور پرشور و گسترده قشرهای مختلف مردم شریف و انقلابی استان مقدس قم به ویژه فعالان متعهد عرصه روابط عمومی و ارتباطات در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد خلق حماسه بزرگ و عزت و سربلندی دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، خواهیم بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
/8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com