کد خبر ۴۱۲۲۲ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶
با تصمیم کمیته فوتسال؛

دیدار تیم های آتلیه طهران قم و نفت امیدیه به تعویق افتاد

قم - دیدار تیم های آتلیه طهران قم و نفت امیدیه در لیگ دسته اول فوتسال به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و نفت امیدیه قرار بود روز شنبه در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با هم روبرو شوند اما این دیدار به تعویق افتاد و با یک روز تأخیر برگزار می‌شود.

هفته پایانی از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار بود روز شنبه با برگزاری ۲ بازی در شهرهای ساوه و امیدیه برگزار شود اما به دلیل برگزاری انتخابات، بر اساس نظر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال این مسابقات با یک روز تأخیر روز یکشنبه برگزار می‌شود.

بر این اساس، تیم آتلیه طهران قم از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در امیدیه با تیم نفت این شهر دیدار می‌کند و به طور همزمان در ساوه تیم‌های سن ایچ ساوه و مقاومت قرچک رودرروی هم قرار می‌گیرند.

این در حالی است که از بین این ۴ تیم، ۲ تیم راهی لیگ برتر فوتسال می‌شوند و تیم آتلیه طهران قم در حال حاضر تیم دوم جدول ۴ تیمی این مرحله است اما برای صعود به لیگ برتر باید در بازی با نفت امیدیه پیروز شود.

آتلیه در صورت برد نفت قطعاً صعود می‌کند چون سن ایچ ساوه برد با اختلاف حداقل چهار گل نیاز پیدا می‌کند که در صورت این اتفاق قرچک صعود نمی‌کند و آتلیه در صورت تساوی مقاومت و سن ایچ در بازی همزمان با یک تساوی  صعود می‌کند.

در صورت برد مقاومت مقابل سن ایچ باز هم تساوی و باخت با یک گل اختلاف موجب صعود آتلیه می‌شود ضمن این که تیم فوتسال آتلیه طهران قم در صورت برد سن ایچ مقابل مقاومت باید با هر نتیجه‌ای فقط برنده شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com