کد خبر ۴۱۲۲۶ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

مسئولان برگزاری انتخابات قانون را رعایت کنند/ با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد می شود

قم- ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان قم با تاکید بر اقتدار مسئولان نسبت به اجرای امر قانون اظهار داشت: با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی روز پنجشنبه در آخرین جلسه ستاد انتخابات استان قم پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان این که طبق فرمایش امام خمینی (ره) میزان رای ملت است افزود: حفظ آراء مردم در اولویت نخست مسئولان برگزاری انتخابات است.
معاون استاندار قم در ادامه با اشاره به پایان زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شعب اخذ رای باید عاری از هرگونه تبلیغات برای هر جریان و یا شخص خاصی باشد.
وی با تاکید بر تلاش مسئولان امنیتی برای اقدامات تامینی و انتظامی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بدون هرگونه تشنج در دستور کار همه متولیان انتخابات باشد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در چهار ماه گذشته اظهار داشت: امیدواریم نتیجه این تلاش ها حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com