کد خبر ۴۱۲۷۰ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
در مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا؛

دست نوجوان دو و میدانی کار قم از رسیدن به فینال کوتاه ماند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دست نوجوان دو و میدانی کار قم از رسیدن به فینال دو و میدانی نوجوانان آسیا کوتاه ماند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا از صبح شنبه در تایلند آغاز شده است که در ترکیب تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران، یک دو و میدانی کار از استان قم حضور دارد.

وی افزود: علی سلامتیان دو و میدانی کار نوجوان و آینده دار قمی که تبحر خاصی در ماده ۱۱۰ متر با مانع دارد امروز در تایلند مسابقه خود را برگزار کرد اما در عین لیاقت و شایستگی در صورتی که در یک قدمی راهیابی به فینال بود موفق نشد راهی دور نهایی شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: سلامتیان در این مسابقه در حالی از رسیدن بع فینال باز ماند که تا آخرین گام‌ها و پس از عبور از آخرین مانع نیز نفر دوم بود اما ناگهان تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد و عنوان دوم خود را از دست داد.

رضایی بیان داشت غیرت و همت این نوجوان دو و میدانی کار قمی برای ما مایه مباهات است و وی حتی پس از این که بر زمین افتاد باز هم از زمین برخاست و با وجود شرایط نامناسب روحی از خط پایان عبور کرد و این ناکامی چیزی از ارزش‌های سلامتیان نمی‌کاهد.

وی عنوان کرد: علی سلامتیان در ماده امدادی نیز برای تیم ملی ایران به میدان می‌رود و امیدوار به موفقیت وی هستیم ضمن این که محمد رضا اسحاقی مربی قمی نیز همراه با تیم ملی به تایلند سفر کرده است و امیدواریم تیم ملی کشورمان در تایلند سرافراز شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: حضور سلامتیان در مسابقات نوجوانان آسیا و حضور سال گذشته محمد رضا فریدی در مسابقات جوانان آسیا مهر تاییدی بر ظرفیت رشته دو و میدانی در قم است و امیدواریم نگاه مطلوب از سوی مسئولان نسبت به این رشته تقویت شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com