کد خبر ۴۱۳۳۶ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲
فرماندار قم مطرح کرد:

تجمیع آراء پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم

رضا سیار فرماندار قم با اشار ه به تجمیع آراء پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم اظهار داشت: اعلام نتیجه آراء بر طبق قانون انتخابات باید به تایید هیات نظارت بر انتخابات شوراها برسد که پس از آن نتیجه نهایی توسط فرماندار اعلام شود که تا این لحظه هیچ آمار تجمیع به هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراها اراِئه نشده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم ، فرماندار قم در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیمای مرکز قم از ادامه کار تجمیع آراء پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم در محل فرمانداری خبر داد و اعلام نمود تجمیع آراء انتخابات شوراهای اسلامی قم بر اساس صورتجلسه های شمارش شده در شعب اخذ رأی و ورود اطلاعات کاربران رایانه شعب در سامانه جامع انتخابات به صورت دقیق در حال انجام است که این روش در حداکثر دقت موجب می شود که آراء داوطلبان گرامی به صورت دقیق تری اعلام شود،این عملیات به سرعت در حال انجام است و ان شاالله در اسرع وقت به اطلاع عموم شهروندان گرامی و داوطلبان محترم عضویت در شوراها خواهد رسید .
رضا سیار فرماندار قم در ادامه افزود : اعلام نتیجه آراء بر طبق قانون انتخابات باید به تایید هیات نظارت بر انتخابات شوراها برسد که پس از آن نتیجه نهایی توسط فرماندار اعلام شود که تا این لحظه هیچ آمار تجمیع به هیات محترم نظارت بر انتخابات شوراها اراِئه نشده است .
فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات از داوطلبان گرامی و همه احزاب و گروه های حامی آنها در خواست نمود از توجه به هرگونه اظهار نظر غیر مستند در مورد اعلام نتایج و شایعات پیرامون نتایج آراء خوداری نمایند و فرمانداری قم همه موارد مندرج در فضای مجازی و ... را تکذیب می نماید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com