کد خبر ۴۱۴۲۳ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
دلاور دوستانیان در گفت‌گو با فارس:

انجام ۶۰ درصد از فیلمبرداری مستند «وداع با طبیعت»/ «کالبد شکافی یک خودکشی» در جاده تهران_ قم

دلاور دوستانیان گفت: تا به این لحظه ۶۰ درصد از فیلمبرداری مستند «وداع با طبیعت» انجام شده است که تلاش می‌کنم برای حضور در جشنواره «سینما حقیقت» آماده نمایش شود.

دلاور دوستانیان مستند ساز در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در ارتباط با فعالیت‌های جدیدش گفت: همچنان مشغول ساخت مستند «وداع با طبیعت» هستم که رد مرحله فیلمبرداری قرار دارد و هنوز به اتمام نرسیده است. ۶۰ درصد از فیلمبرداری این اثر انجام شده و باقی آن را نیز طی روزهای آینده با فراهم شدن شرایط مد نظر فیلمبرداری خواهیم کرد.

وی در ارتباط با اینکه دلایل توقف فیلمبرداری مستند «وداع با طبیعت» چه چیزی است گفت: این مستند به دلیل اینکه در ایلام فیلمبرداری می‌شود شرایطی از طبیعت را داراست که خاص است و ما به صحنه‌هایی از طبیعت نیاز داریم که باید زمانش فرا برسد به همین دلیل فیلمبرداری را متوقف کرده‌ایم که شرایطی که از طبیعت مد نظر داریم فراهم شود. البته در تلاش هستم تا این مستند را تا جشنواره «سینما حقیقت» آماده کنم زمان آ» نیز ۴۵ دقیقه خواهد بود.

دوستانیان در ادامه با اشاره به اینکه مشغول به فیلمبرداری یک فیلم کوتاه داستانی است گفت:  در این فاصله زمانی تا طبیعت ایلام به من اجازه دهد در آنجا ادامه فیلمبرداری فیلم مستندم  را آغاز کنم مشغول به ساخت یک فیلم کوتاه هستم. این فیلم کوتاه که «کالبد شکافی یک خودکشی» نام دارد داستان دو جوان را روایت می کند و محل فیلمبرداری آن نیز در تهران و جاده تهران و قم بوده است. 

وی در ادامه افزود: تلاش دارم این فیلم کوتاه را به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز برسانم. اما این دلیل نمی‌شود که فیلم را با عجله بخواهم پیش ببرم به همین منظور تقریباً ما هفته‌ای یک الی دو بار فیلمبرداری فیلم‌مان را فیلمبرداری می‌کنیم. تا به این لحظه ۵۰ درصد از این اثر فیلمبرداری شده است.

خلاصه داستان: روایت ماجرای یک دختر و پر جوان که دست به خودکشی میز‌زنند و با بازگشت به گذشته شاهد ماجراهایی هستیم که ... .

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com