کد خبر ۴۱۴۲۴ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
استاندار تاکید کرد:

همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری مطلوب چهارمین کنفرانس ملی سامانه اطلاعات مکانی

زمانی قمی استاندار مرکزی در نشست شورای سیاستگذاری چهارمین کنفرانس ملی سامانه اطلاعات مکانی (GIS) که با حضور معاون برنامه ریزی وزیر نیرو در شرکت برق منطقه ای باختر برگزار شد، گفت: دستگاه های اجرایی ذی ربط در جهت برگزاری مطلوب چهارمین کنفرانس ملی سامانه اطلاعات مکانی «GIS» همکاری لازم را بعمل آورند.

به گزاش خبرگزاری برنا مرکزی :زمانی قمی استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی سامانه اطلاعات مکانی (GIS)  در استان مرکزی، گفت: دستگاههای اجرای ذی ربط، استانداری و همه بخشهای مرتبط  برای برگزاری با شکوه این کنفرانس تلاش  و همکاری لازم را بعمل آورند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت،اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات به آنچه که تکلیفشان بود و بایستی برای اقتدار کشور انجام می دادند،  عمل کردند.

وی افزود: مردم در روز 29 اردیبهشت حماسه ای آفریدند که از پیروزی انقلاب  اسلامی تاکنون در انتخاب ها بی بدیل بود و سرنوشت ایران سربلند و انقلاب  تابناک اسلامی را رقم زد.

زمانی قمی گفت: مردم  با انتخاب خود به وعده های غیر واقعی و به بهره برداران از مقدسات و دین جواب نه دادند و  این امری مبارک بود که خدمت همه تبریک عرض می کنم .

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان مرکزی در حوزه تولید و اقتصاد کشور نقشی تعیین کننده دارد که نیاز آن به  انرژی و زیرساختها بسیار جدی است و در این میان برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: نیاز واحدهای جدیدی که تاسیس می شوند به انرژی و  سرمایه گذاری های خارجی که پس از توافق هسته ای مسیر خود را به سمت ایران و استان مرکزی  باز کرده اند ، اهمیت توجه به حوزه برق را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: استان مرکزی دارای صنایع و و واحدهای تولیدی است که در گذشته آنها  را تخریب کردند  و بنیان های آن را از بین بردند و طبیعتاً  برای  احیای  این واحدها با  مشکلات فراوانی روبرو بودیم که از جمله آن  بدهی این واحدها به ادارات برق بود.

زمانی قمی افزود: در همه این عرصه ها مدیران حوزه نیرو در استان هر گونه همکاری را با صنایع و واحدهای تولیدی در جهت رونق و احیای این واحدها بعمل آورند که جای تشکر و قدردانی درد.

استاندار مرکزی با اشاره به رخداد روز سوم خرداد که یادآور حماسه ای همیشه جاودان است، گفت: آزادسازی خرمشهر بقدری بعید به نظر می رسید که امام خمینی(ره) در خصوص آن فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، انقلاب بستر رخدادهای با عظمت و روزهای بسیار بزرگی است که باید آنها را پاس بداریم و حفاظت و حراست کنیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com