کد خبر ۴۱۴۳۱ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۴
در سفر به باکوی آذربایجان صورت گرفت

قضاوت داور مطرح بوکس قم در 29 مسابقه بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی

تنها نماینده داوران حرفه‌ای ورزش قم در بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی 29 رقابت از پیکارهای بوکس این دوره را قضاوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، داور مطرح و بین‌المللی بوکس استان قم مجید عباس‌زاده است که در حال حاضر مسوولیت ریاست هیأت‌‌ بوکس قم را نیز بر عهده دارد و این داور یکی از دو نماینده ورزش قم در یکی از مهمترین رخدادهای برون‌مرزی سال 1396 ورزش ایران یعنی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بود.

از بین تمامی رشته‌هایی که شانس کسب سهمیه حضور در این رویداد برون‌مرزی سال جاری را داشتند، تنها بوکس و کاراته توانستند دو سهمیه برای ورزش قم به دست بیاورند، در حالی که این دو سهمیه توسط مجید عباس‌زاده از رشته بوکس و امیر مهدی‌زاده از رشته کاراته به دست آمد.

نکته جالب توجه این است که تنها ورزشکار قمی حاضر در این رقابت‌ها امیر مهدی‌زاده ستاره سال‌های اخیر کاراته قم بود که در وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقات کاراته بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی برابر حریفان خود به روی تاتامی رفت و نشان برنز این پیکارها را برای ورزش قم به ارمغان آورد.

در شرایطی که بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر باکوی آذربایجان به انجام رسید، دیگر نماینده ورزش قم در این بازی‌ها، مجید عباس‌زاده داور تک ستاره بوکس کشورمان بود که در رقابت‌های مشتزنی قضاوت‌های قابل قبولی ارائه کرد.

عباس‌زاده که از مجمع انتخاباتی پانزدهم دی‌ماه سال 1394 و با کسب 15 رای 15 عضو مجمع این هیأت‌‌ ورزشی برای چهار سال تا دی‌ماه 1398 سکان ریاست این هیئت ورزشی استان قم را عهده‌دار شده است، از چهره‌های باسابقه، تحصیل‌کرده، پیشکسوت و با دانش بوکس قم به شمار می‌رود که سابقه خوبی در فعالیت در بخش‌های مختلف این هیأت‌‌ دارد و از شناخته‌ شده‌های بوکس قم محسوب می‌شود.

عباس‌زاده در 9 رقابت مسابقات بوکس بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی داور وسط بود و در 29 مبارزه بین مدعیان کسب عناوین برتر اوزان مختلف این پیکارها نیز به عنوان داور کنار حضور داشت و در پایان سوپروایزر این مسابقات از قضاوت داور جوان کشورمان ابراز رضایت کرد.

از جمله مهمترین قضاوت‌های مجید عباس‌زاده داور تک ستاره و مطرح بوکس قم در این دوره از بازی‌ها، داوری مسابقه فینال سنگین وزن بین بوکسورهای اهل سوریه و جمهوری آذربایجان بود که داور تک ستاره ایران به خوبی از پس قضاوت این دیدار حساس برآمد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com