کد خبر ۴۱۴۳۸ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

تصادف خونین در محور کاشان ـ قم جان3 نفر را گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با برخورد یک دستگاه کامیون هیوندای با یک تریلر اسکانیا در محور قدیم کاشان- قم سه نفر کشته شدند و یک نفر مجروح شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: در این حادثه راننده و دو سرنشین هیوندای در دم جان باختند و راننده اسکانیا مجروح شد.وی افزود: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ کامیون هیوندای به دلیل بی‌توجهی راننده به رعایت اصول ایمنی اعلام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چادگان هم از غرق شدن دو بردار در سد زاینده‌رود این شهرستان به علت آشنا نبودن با فنون شنا و رعایت نکردن اصول ایمنی خبر داد و گفت: در بررسی‌های اولیه در منطقه «شامگان» سد زاینده‌رود مشخص شد دو برادر 25 و 35 ساله برای ماهیگیری با یک تیوپ تراکتور داخل آب رفته‌ بودند که به علت ناآشنایی با اصول و فنون شنا و رعایت نکردن اصول ایمنی غرق شدند.
سرگرد سهراب قرقانی افزود: با تلاش پلیس و عوامل امدادی جسد یکی از برادران کشف و به پزشکی قانونی تحویل شد و جست‌وجو برای کشف جسد برادر دیگر ادامه دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com