کد خبر ۴۱۴۴۹ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
در رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات بین المللی جودو جام حضرت معصومه(س) در قم

قم - مسابقات بین المللی جودو،‌ جام حضرت معصومه(س) در رده‌های سنی پایه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، قم در پایان هفته جاری میزبان یک دوره مسابقه بین المللی جودو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خواهد بود و این رقابت‌ها تحت عنوان جام حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

هیئت جودوی استان قم اعلام کرد مسابقات بین المللی جودو جام حضرت معصومه(س)  در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی قم با حضور تیم‌های منتخب از کشورهای آذربایجان و عراق و افغانستان و ۴ تیم از قم در روز پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید رضاییان برگزار خواهد شد.

قبل از برگزاری این مسابقات در روز چهارشنبه در سالن جودوی ورزشگاه تختی اردوی تمرینی مشترک نیز برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این مسابقات، میدان دادن به آینده سازان جودوی استان قم و تقابل با حریفان بین المللی است.

این در حالی است که مسابقات بین المللی جودو  جام حضرت معصومه(س) در گذشته نیز در قم برگزار می‌شد اما سال‌ها بود که برگزاری این مسابقات مسکوت مانده بود و تنها یک دوره این رقابت‌ها سال گذشته در بخش بانوان به انجام رسید.

قرار بود مسابقات بین المللی جودو  جام حضرت معصومه(س)  در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در بخش بانوان نیز برگزار شود اما به گفته نایب رئیس هیئت جودوی استان قم مسابقات بخش بانوان به صورت مجزا پاییز امسال انجام خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com