کد خبر ۴۱۴۶۰ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
رئيس پليس آگاهی استان قم خبر داد:

کشف انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش 760 ميليون ريال در قم

سرهنگ احمد کرمی رئيس پليس آگاهی استان از کشف انواع مواد خوراکی قاچاق از يک دستگاه کاميون 10 چرخ در پوشش بار خرما به ارزش 760 ميليون ريال در استان خبر داد و اظهار داشت: این محموله که انواع مواد خوراکی بوده است از یک خودرو بنز ده چرخ در جاده گرمسار کشف شده است.

به گزارش خبرنگارپايگاه خبري پليس، سرهنگ" احمد کرمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم با اجراي طرح کنترل خودروهاي عبوري از استان در عوارضي "گرمسار" به  يک دستگاه خودرو بنز ده چرخ مشکوک و آن را متوقف مي کنند.

وي افزود‌: در ادامه راننده به همراه سرنشين اعلام داشته اند حامل بار خرما مي باشند که ماموران پس از کنار زدن چادر کاميون و بررسي بار آن مشخص شد در زير سطل هاي خرما مواد خوراکي قاچاق جاسازي شده است.

سرهنگ کرمي ادامه داد:  ماموران پس از تخليه و شمارش کردن کالاها  پي بردند، کاميون موصوف انواع خوراکي قاچاق شامل: 6 هزار 194 عدد انواع نوشيدني، انواع کنسرو زيتون به مقدار 618 کيلوگرم، 604 حلب روغن زيتون به وزن 748 کيلوگرم، هزار و 270 عدد کمپوت آناناس و سه هزار و 948 بسته نسکافه را بارگيري کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد:‌  در تحقيقات بعمل مشخص شد راننده محموله را از يکي از استان هاي جنوبي کشور به مقصد يکي از استان هاي شمال غربي بارگيري و قصد عبور از استان هاي جنوبي کشور به مقصد  يکي از استان هاي مرکزي را داشته است.

وي اعلام کرد: در بررسي هاي صورت گرفته معلوم شد صاحب کالاها، سرنشين کاميون مي باشد و کاميون نيز متعلق به پسرش است که در بازجويي از وي ضمن تاييد اظهارات راننده بيان داشته مواد خوراکي را از يکي از استان هاي جنوبي کشور خريداري و جهت فروش به يکي از استان هاي شمال غربي مي بردم.

سرهنگ کرمي ارزش ضمن دستگيري متهم، کالاهاي مشکوفه را 760 ميليون ريال عنوان و خاطرنشان کرد:  در اين رابطه پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني مناسب روانه زندان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com