کد خبر ۴۱۴۸۴ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم؛

آمادگی دفتر تبلیغات برای اعزام ۱۲ هزار مبلغ دینی ویژه ماه رمضان

قم - مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این نهاد آمادگی دارد تا در صورت درخواست از شهرهای مختلف تا ۱۲ هزار مبلغ دینی را در ماه رمضان اعزام کند.

حجت الاسلام یحیی کمال در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد در قم در حال حاضر آمادگی اعزام ۱۰ هزار مبلغ دینی دارد.

وی بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهرهای خوزستان و تهران نمایندگی دارد و در شهرهای اصفهان، ایرانشهر و خوزستان هم دارای شعبه است که این شهرها هم اعزام مبلغ دارند و می‌توان گفت در نهایت دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیت اعزام ۱۲ هزار مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان دارد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه اعزام‌های این نهاد بر اساس درخواست‌هایی است که انجام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۷ هزار نفر در سامانه سمتا برای اعزام ثبت نام کرده‌اند که از فردا و پس فردا به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

وی ابراز کرد: اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اعزام برادران، خواهران، نخبگان تبلیغی و تبلیغ عمومی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام کمال اظهار داشت: کتاب «ره توشه» ویژه ماه مبارک رمضان هم در قالب ۱۲ هزار نسخه چاپ شده و از طرفی دیگر طلاب می‌توانند با مراجعه به سایت بلاغ آن را دانلود کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com