کد خبر ۴۱۴۹۳ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
اندر احوالات دانشگاه صنعتی قم ؛

مراسم رفع حصر سران فتنه در دانشگاه صنعتی قم به بهانه جشن پیروزی روحانی در انتخابات

این مراسم با حضور میرموسوی، نماینده حسن روحانی و ریاست دانشگاه برگزار شده است، همراه با پخش غیر قانونی تصاویر سران فتنه 88 و فضای غیر اخلاقی بوده است و جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به مطرح کردن رفع حصر سران فتنه تغییر جهت داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم جشن پیروزی حسن روحانی که روز گذشته در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با حضور ریاست دانشگاه به جلسه رفع حصر سران فتنه و فضای غیر اخلاقی تغییر جهت داد.

تصاویر و فیلم­‌هایی در فضای مجازی از مراسم جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی قم مربوط به روز سه شنبه ۲ خردادماه، منتشر شده است که حاوی موارد غیر قانونی است.

این مراسم که با حضور میرموسوی، نماینده حسن روحانی و ریاست دانشگاه برگزار شده است، همراه با پخش غیر قانونی تصاویر سران فتنه 88 و فضای غیر اخلاقی بوده است و جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به مطرح کردن رفع حصر سران فتنه تغییر جهت داده است.

لازم به ذکر است، مسئول نهاد رهبری عضو هیآت نظارت فرهنگی دانشگاه در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو، برگزاری این جلسه در دانشگاه و حضور این افراد را تأیید کرده است.

فیلم ارائه شده صرفا یکی از فیلم های موجود است.

 

  

 

    

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com