کد خبر ۴۱۵۱۲ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
رئیس راه و شهرسازی آران و بیدگل:

کنارگذر آران و بیدگل به بهره برداری می‌رسد

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: از کل کنارگذر حدود 20 کیلومتر باقی مانده که به حدود 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجتبی آراسته صبح امروز در حاشیه بازدید از میزان پیشرفت کنارگذر با اشاره به مشکلاتی که در مسیر احداث کنارگذر از محل پادگان شهید کبریایی تا محل اتصال به جاده قدیم قم کاشان و بزرگراه کاشان قم در شهر مشکات وجود دارد اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اراضی مربوط به دو کیلومتر از مسیر جاده در تاریخ 30 اسفند 95 آزادسازی شد و قطع تاغزارهای آن به صورت کامل صورت گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل در مورد ادامه روند اجرای طرح کنارگذر آران و بیدگل نیز افزود: از محل تاغزارها اراضی کشاورزی سفیدشهر قرار داشت که آزادسازی آن نیز صورت گرفت.

وی رفع مشکل نقشه برداری ادامه جاده از محل پل راه آهن تا جاده قدیم قم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از کل کنارگذر حدود 20 کیلومتر باقی مانده که اتمام و ایمن سازی آن به حدود 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

آراسته ضمن اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس برای پیشرفت طرح ابراز داشت: اگر اعتبارات به خوبی جذب شود، تا پایان شش ماهه اول سال جاری این طرح به پایان می‌رسد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com