کد خبر ۴۱۵۵۱ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
معاون فنی و عمرانی فرمانداری پاکدشت:

حضور حماسی ملت شریف ایران در انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان بود

،محمد مهدی قمی گفت، مدیریت شهری پاکدشت با همدلی و برنامه ریزی ها صورت گرفته درصدر رضایت شهروندان شهرستان پاکدشت میباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از استان تهران،محمد مهدی قمی معاون فنی و عمرانی  فرمانداری شهرستان پاکدشت  ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت شهدای معظم، در گفتگو با خبرگزاری برنا، گفت: مدیریت شهری پاکدشت با همدلی و برنامه ریزی ها صورت گرفته درصدر رضایت شهروندان شهرستان پاکدشت میباشد.

 

معاون فرماندار شهرستان پاکدشت افزود:  دغدغه اصلی مسولان شهرستان پاکدشت برای به بهره برداری رساندن پروژه کمربندی است که ان شاالله به زودی به این مهم خواهیم رسید و موجب راحتی در رفت و  آمد شهروندان و کاهش بار ترافیک محور ترانزیتی امام رضا (ع) شود.

قمی از افتتاح چندین پروژه بزرگ و مهم (انتقال آب سد ماملو به شهرک انقلاب _افتتاح و راه اندازی  بخش های از بیمارستان شهدای پاکدشت -افتتاح فاز اول استادیوم ۵ هزار نفری پاکدشت و ...)  که ماه گذشته انجام شد رضایتمندی شهروندان پاکدشتی را همراه داشت ابزار خوشحالی کرد و از مسولان مرتبط به این پروژه ها تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

وی در ادامه از حضور حماسی مردم شهرستان پاکدشت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: حضور حماسی ملت شریف ایران در انتخابات پاسخی کوبنده به دشمنان نظام و اسلام بود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com