کد خبر ۴۱۵۵۷ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
امام جمعه قم:

منتخبین ملت به وعده‎هایی که داده‎اند عمل کنند

قم - امام‌ جمعه قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: به منتخبین ملت باید تبریک گفت و آنها باید به وعده‎هایی که داده‎اند عمل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‎های این هفته نماز جمعه قم با بیان اینکه در طول ۲۰۰ سال گذشته آنچه از دست داده‎ایم بر اساس سازش با دشمن بوده است، افزود: آنچه که تاکنون به دست آورده‎ایم در اثر اطاعت از رهبری و فقهای دین بوده است.

وی افزود: ملت ایران با پشتوانه فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح آرزوهای دشمنان را بر باد خواهد داد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: به منتخبین ملت باید تبریک گفت و آنها باید به وعده‎هایی که داده‎اند عمل کنند.

این پیروزی را مدیون رهبری هستیم

وی با بیان اینکه پیروزی اصلی از آن مردم است و ما این پیروزی را مدیون رهبری هستیم، افزود: ملت ایران در کمال آرامش و امنیت در انتخابات شرکت کرد و به ندای رهبری لبیک گفت.

آیت الله سعیدی ادامه داد: برخی از حوادث کلی باعث شد که رنجش‎هایی ایجاد شود و در مناظرات مباحثی مطرح شد که درست نبود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری مناظرات طرح برنامه‎ها و ارائه راهکارها از سوی کاندیداها بود اما متأسفانه قطار مناظرات گاهی از مسیر اصلی خود خارج می‎شد که ما پیشنهاد می‌کنیم جلسه مناظرات علاوه بر مجری یک مدیر هم باید داشته باشد تا اجازه ندهد هر کسی هر حرفی را به زبان بیاورد و کاندیداها نباید تحت تاثیر هیجانات و مسائل احساسی قرار گیرند.

امام جمعه قم افزود: اینکه بعد از انتخابات گفته شود ما بر جنگ طلبان و خشونت پیروز شدیم درست نبود و ما باید با متانت و وقار صحبت کنیم.

وی ادامه داد: چرا به کسانی که به آنها رای ندادند خشونت طلب معرفی می کنیم و آنهایی که رای دادند را بی بندوبار می دانیم که هیچ کدام درست نیست.

سفر ترامپ به منطقه دامن شیعیان بحرین را گرفت

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ترامپ به منطقه افزود: سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه با هدف ایران هراسی و تقویت رژیم صهیونیستی انجام شد.

وی افزود: این سفر به منطقه دامن شیعیان بحرین را گرفت و آل خلیفه و آل سعود به خانه‌ شیخ عیسی قاسم حمله کردند که تنها حرف آنها داشتن حق رأی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com