کد خبر ۴۱۵۶۱ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳

جلوه هایی از نماز جمعه این هفته قم/ نمایش اتحاد نیروهای مسلح

قم- ایرنا- نماز جمعه این هفته قم با جلوه های بصری خاصی از جمله حضور هماهنگ و منسجم نیروهای مسلح استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پایداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، قبل از آغاز آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم، فرماندهان و افسران ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی با نظم و ترتیب خاصی در مصلای قدس مستقر شدند و شکوه خاصی را به مراسم بخشیدند.
**حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قم از دیگر جلوه های این مراسم بود که با احترام شرکت کنندگانی که در صف های نخست نماز قرار داشتند به ایشان همراه شد.
** همچنین استاندار، شماری از مسئولان استان و تعدادی از اعضای جدید شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در نماز جمعه این هفته در مصلای قدس شرکت کردند.
** بسیاری از نمازگزاران حاضر در مصلای قدس شهر قم، امروز به استقبال ماه رمضان رفته بودند و با زبان روزه در نماز جمعه شرکت کردند.
**حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سعیدی، استاد حوزه علمیه قم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به آیات و روایات فراوان در خصوص فضیلت های ماه مبارک رمضان، گفت: مومنان از فرارسیدن ماه مبارک رمضان خوشنود و شاد هستند و تلاش می کنند در این ماه خود را از گناهان و آلودگی ها پاک نمایند.وی بیان کرد: باید از این ماه برای رسیدن به مقام عبودیت و یقین حقیقی استفاده کنیم تا درهای سعادت به سوی ما گشوده شود.
** شرکت کنندگان در نماز جمعه این هفته قم همزمان با سراسر کشور، پس از پایان مراسم به صورت خودجوش در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم بحرین و شیخ عیسی قاسم حضور یافتند و شعار مرگ بر آل خلیفه و حامیان آن را سر دادند.
7405/ 6133/ خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com