کد خبر ۴۱۵۶۵ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷
در سفر به قم صورت گرفت

دیدار رئیس‌جمهور با تعدادی از علما و مراجع تقلید

رئیس‌جمهور به منظور زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرد.



حسن روحانی عصر پنجشنبه در بدو ورود به قم از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی استان قم مورد استقبال قرار گرفت.
رئیس‌جمهور پس از ورود به قم، بلافاصله به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شد و همراه با زائران و مجاوران آستان مقدسه کریمه اهل بیت(ع)، این بارگاه نورانی را زیارت کرد.
روحانی همچنین با حضور بر مزار علما، مراجع و شخصیت‌هایی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مدفون هستند ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، رئیس‌جمهور همچنین در ادامه سفر کوتاه خود به قم، با حضرات آیات‌عظام «صافی‌گلپایگانی»، «وحید خراسانی»، «شبیری زنجانی» و «مکارم شیرازی» در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
رئیس‌جمهور را در این سفر  محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات همراهی کردند.
به دیانت مردم اهمیت دهید
آیت‌الله شبیری زنجانی عصر پنجشنبه در دیدار با روحانی رئیس‌جمهوری تاکید کرد: با توجه به این که شما اهل حوزه هستید انتظار ما این است که دیانت افراد را در درجه اول اهمیت قرار دهید.
آیت‌الله شبیری زنجانی افزود‌: افرادی در داخل و خارج کشور هستند که به شکل‌های مختلف می‌خواهند به اعتقادات افراد ضربه بزنند، باید اهتمام داشت که جلو سم‌پاشی‌های آن‌ها گرفته شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به نظرهای مختلفی که در ایران وجود دارد، اداره کشور را مشکل دانست و گفت: وظیفه سنگینی بر عهده شماست، اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به
مردم است.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com