کد خبر ۴۱۵۶۸ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
در وزن ۶۰ کیلوگرم رقم خورد؛

نایب قهرمانی کشتی‌گیر قمی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش

قم - دبیر هیئت کشتی استان قم از نایب قهرمانی کشتی گیر قمی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش در وزن ۶۰ کیلو خبر داد.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی آلیش کشور و انتخابی تیم ملی در حالی برگزار شد که کشتی قم در این مسابقات یک نماینده داشت و روح الله نعمتیان به نمایندگی از جامعه کشتی قم در این رقابت‌ها به میدان رفت.

وی افزود: روح الله نعمتیان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش مردان روز جمعه در تهران با ارائه نمایشی قابل توجه و خیره کننده مدعی قهرمانی بود اما در آخرین گام کم آورد و با شایستگی روی سکوی دوم مسابقات قرار گرفت و صاحب عنوان نائب قهرمانی شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش مردان در رده‌ی سنی بزرگسالان در محل خانه کشتی شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و روح الله نعمتیان کشتی گیر آلیش کار قمی با حضور در دیدار فینال رقابت‌های وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

رضایی بیان داشت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی آلیش در حالی با شرکت ۲۲ کشتی گیر از ۱۱ استان در قالب ۱۲ تیم و با انجام ۳۳ کشتی به انجام رسید که با توجه به نتایج کسب شده در رقابت‌های قهرمانی کشور روح الله نعمتیان تنها نماینده استان قم در این پیکارها بود.

وی عنوان کرد: نعمتیان بعد از حمید بهرامی از تهران بر سکوی دومی رقابت‌های وزن ۶۰ کیلوگرم ایستاد و مدال نقره را به گردن آویخت و این در حالی است که نعمتیان یک کشتی گیر آزادکار محسوب می‌شود که توانسته است در عرصه کشتی آلیش موفقیت‌های خوبی کسب کند و در مسابقات جهانی این رشته در قرقیزستان نیز شرکت کرد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: عمده فعالیت‌های کشتی در استان قم روی کشتی فرنگی و کشتی آزاد و در ادامه کشتی آلیش متمرکز است ضمن این که در بخش بانوان، ۳ مربی به تازگی مدرک مربیگری این رشته را دریافت کرده‌اند و بدین ترتیب کشتی بانوان که با لباس پوشیده و با قوانین خاصی برگزار می‌شود در قم فعال شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com