کد خبر ۴۱۵۷۷ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم:

برنامه ۵ساله شهرداری قم اولویت پیگیری شورای پنجم است

محمود مسگری منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: اعضای شورای پنجم از طریق برگزاری نشست‌های مردمی، حضور اعضای شورا در مناطق ۸ گانه و استفاده از حضور نخبگان عملی و دانشگاهی به عنوان مشاور تلاش می‌کند تا بیشترین ارتباط را با شهروندان داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمود مسگری از برگزاری نخستین جلسه منتخبان پنجمین دوره شورای شهر قم هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: اولویت کار اعضای شورای پنجم شهر قم برنامه 5 ساله شهرداری است و در صورت نیاز به روز رسانی آن در دستور کار قرار دارد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اقبال مردم به لیست شورای اصولگرایان نشان دهنده رضایتمندی مردم به عملکرد این لیست در دوره‌های قبل است افزود: با احترام به خواست مردم اعضای شورای پنجم نیز این روند عملیات‌های عمرانی در راستای توسعه و آبادانی شهر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای که در مقابل ما است باید با قوت ادامه یابد تصریح کرد: علاوه بر آن مسایل فرهنگی، توسعه فضای سبز، افزایش و استانداردسازی سرانه فضای سبز شهر، کمربند سبز شهر و ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی با رویکرد کمک به افزایش سرمایه‌گذاری در استان با هدف جذب زائران و ماندگاری مسافران از دیگر اولویت‌های شورای پنجم است.

مسگری با تاکید بر اینکه تقویت مسائل فرهنگی نیز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد عنوان کرد: اعضای شورای پنجم از طریق سامانه‌هایی مثل سایت شورا، برگزاری نشست‌های مردمی، حضور اعضای شورا در مناطق 8 گانه و استفاده از نخبگان علمی و دانشگاهی به عنوان مشاور تلاش می‌کند تا بیشترین ارتباط را با شهروندان داشته باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اعضای شورای پنجم پذیرای هر گونه پیشنهاد و انتقاد هستند خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات برخی ایرادتی در پیروزی لیست اصولگرایان وارد کردند که باید گفت با توجه به عملکرد شورای چهارم مردم این لیست را انتخاب کردند از همین رو رسانه‌هایی هم که اغراض خاصی را دنبال می‌کنند باید به قانون و نظر مردم تمکین کنند تا شاهد برخی بداخلاقی ها نباشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com