کد خبر ۴۱۵۷۸ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
استاندار قم:

راه‌آهن سراسری هرچه سریع‌تر به منطقه سلفچگان قم متصل شود

سید مهدی صادقی استاندار قم وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به آینده روشن این منطقه برای تبدیل‌شدن به یکی از مهم‌ترین بنادر خشک کشور، خواستار تسریع درروند اتصال راه‌آهن سراسری به این بخش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه‌آهن کشور در قم، با اشاره به موقعیت این استان اظهار داشت: با توجه به تردد روزانه پنج هزار و  500 تن به‌واسطه زیرساخت‌های ریلی قم، باید با بررسی دقیق نیازهای آینده استان، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش خطوط ریلی صورت بگیرد.

وی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را موردتوجه قرار داد و با اشاره به آینده روشن این منطقه برای تبدیل‌شدن به یکی از مهم‌ترین بنادر خشک کشور، خواستار تسریع درروند اتصال راه‌آهن سراسری به این بخش شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اتصال راه‌آهن به گمرک قم نیز در راستای توسعه و رونق اقتصاد استان حائز اهمیت است.

صادقی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم حضوری باشکوه در این عرصه داشتند و شهروندان استان قم نیز با مشارکتی بیشتر از میانگین کشوری، سبب سرافرازی نظام اسلامی شدند.

وی همچنین ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری توسط مردم ایران، ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل همه نهادها شاهد توسعه کشور در دوره پیش رو باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com