کد خبر ۴۱۵۸۴ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم:

عبور از خطوط قرمز، ضعف مدیریتی دانشگاه صنعتی قم را نشان می‌دهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت: هتک حرمت‌ها به نظام و همچنین قبح شکنی‌ها و عبور از خطوط قرمز که مغایر با حیا و عفت است، ضعف مدیریتی ریاست و مجموعه مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی قم را نشان می‌دهد.

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

افشارنسب، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص هنجارشکنی ها در این دانشگاه گفت: متاسفانه این روزها در دانشگاه صنعتی قم شاهد تخلفات و هنجارشکنی های بی سابقه ای از جانب مسؤلین دانشگاه بوده ایم، با توجه به بهادادن بی رویه و حمایت های علنی برخی از مسؤلین، برنامه ای به بهانه جشن پیروزی روحانی در روز دوم خرداد برگزار می شود که با توجه به صحبت های انجام شده با مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و عضو حقوقی هیئت نظارت مجوز این برنامه در هاله ای از ابهام بوده و فرآیند قانونی خود را طی نکرده، این درحالی است که ریاست دانشگاه با حضور خود در این برنامه به آن وجهه قانونی می بخشد و همچنین شاهد عدم رعایت خطوط قرمز توسط سخنران و متاسفانه یکی از مسؤلین ارشد دانشگاه هستیم.

 

وی افزود: صحبت های خلاف واقع یکی از مسؤلین ارشد دانشگاه در مورد دخالت منسوبین رهبری در انتخابات غیر قابل تحمل و دارای تبعات منفی می باشد، به علاوه صحبت های میرموسوی، سخنران برنامه که حضور وی مورد عدم تایید و اطلاع مسؤل نهاد می باشد، در خصوص رفع حصر و همچنین پخش تصاویر سران فتنه و توهین به صدا وسیمای جمهوری اسلامی که تابحال وجود نداشته است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: در فضای فرهنگی نیز متاسفانه شاهد بی کفایتی و بی بصیرتی ریاست دانشگاه و مسؤلین فرهنگی بوده ایم؛ چرا که در برنامه روز دوشنبه دانشگاه نیز متاسفانه مانند برنامه روز سه شنبه شاهد پخش موسیقی های قبح شکن و غیرمتعارف هستیم.

 

افشارنسب ادامه داد: این درحالی است که برگزاری تئاتری که در آن شوخی های زننده جنسی و مفاهیم هم جنس بازی موج میزند آن هم در محیطی مختلط مورد اعتراض دانشجویان دختر و پسر قرار می گیرد. این اجرا نیز مورد چشم پوشی مسؤلین قرار می گیرد.


وی خاطرنشان کرد: هتک حرمت ها به نظام و همچنین قبح شکنی ها و عبور از خطوط قرمز و به کار بردن عبارات زننده جنسی که مغایر با حیا و عفت است، ضعف مدیریتی ریاست و مجموعه مدیریت فرهنگی دانشگاه را نشان می دهد، انشاالله با پیگیری هایی که انجام شده دیگر شاهد این بی قانونی ها نباشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com