کد خبر ۴۱۵۹۰ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

رسانه‌ها نقش مهمی در بیان ایثارگری مدافعان حرم دارند

معاون اجرایی و هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: رسالت اولیه هر رسانه‌ای بیان واقعیت‌ها و حقایق هر مسئله‌ای است و رسانه‌ها نقش مهمی در بیان ایثارگری مدافعان حرم دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد بیطرفان ظهر امروز در افتتاحیه کانون و پایگاه روایت مقاومت که در دفتر موسسه مستشهدین در قم برگزار شد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر این یقین و باور را به همه داد که اگر امید افراد به خدا باشد پیروزی فرامی‌رسد.

وی با اشاره به دشواری‌های عرصه رسانه در انتقال پیام‌های مقاومت افزود: کار رسانه یک کار کاملاً فنی و تخصصی است که نیازهای خاص خودش را هم می‌طلبد که سپاه از همه این جریانات انقلابی حمایت می‌کند.

معاون اجرایی و هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) بابیان روشنگری‌ها و مجاهدت‌های اصحاب رسانه‌های انقلاب در میدان واقعی نبرد در جبهه مقاومت گفت: کاری که شما مسئولیت انجام را آن را برعهده‌گرفته بسیار مهم و باارزش است و اگر نبود این تلاش‌ها و مجاهدت‌های رسانه‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم به گوش مردم جامعه نمی‌رسید.

وی اطلاع‌رسانی رسانه‌های گروهی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: رسالت اولیه هر رسانه بیان واقعیت‌ها و حقایق هر مسئله‌ای است و این رسانه‌ها هستند که جامعه را از حالت خارج می‌کنند و یک فضای باز سیاسی را پیش روی مردم قرار می‌دهند.

بیطرفان با اشاره به ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم تأکید کرد: امروز نام مدافعان حرم با حماسه و دلاوری عجین شده است و این شهدا عزت و عظمت نظام اسلامی را سبب شده‌اند و هیچ فردی نبوده که نامی از شهدای مدافع حرم ببرد مگر اینکه به آن افتخار کند که این اطلاع‌رسانی و روشنگری را مرهون رسانه‌هایی هستیم که در این زمینه گام بر می‌دارند.

معاون اجرایی و هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) خاطرنشان کرد: حضور میدانی رسانه‌ها در عرصه‌های نبرد و به تصویر کشیدن مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم از یک سو و نشان دادن جنایات و خونریزی‌های گروهک‌های تروریستی و داعش، جلوه‌های مهم این اقدام باارزش رسانه‌های انقلاب است.

وی با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ها در به تصویر کشیدن و آگاه‌سازی مردم جامعه نسبت به مسئله مقاومت اسلامی گفت: لازم است همه عوامل رسانه که همگام با سایر مدافعان و رزمندگان عازم جبهه‌های نبرد می‌شوند نسبت به‌تمامی ملزومات جنگ آموزش کافی را ببیند و درعین‌حال که یک نیروی متخصص در امر رسانه هستند یک چریک تمام‌عیار نیز باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com