کد خبر ۴۱۵۹۳ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹

استاندار قم: از حداکثر ظرفیت های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم استفاده شد

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: از حداکثر ظرفیت های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم استفاده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان و مدیران استانداری قم طی سخنانی با اشاره به تلاش مسئولان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مدیران دستگاه های دولتی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه داشتند.
وی با بیان این که بخشی از مطالب گفته شده در رابطه با دولت یازدهم منصفانه نبود، افزود: بعضی فعالیت ها مغایر با ارزش های مورد باور مردم ایران و خدشه به حقوق و اعتقادات مردم بود.
صادقی با اشاره به ضرورت بررسی آسیب های روند برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: دولت از حداکثر ظرفیت های موجود برای انتخابات پرشور استفاده کرد ، ولی به هر حال برخی مسائل موجب التهاب فضای اجرایی شد.
وی با بیان این که فارغ از نتیجه، به دنبال اجرای قانون و حفظ امانت داری بودیم افزود: اطمینان داریم که آنچه به عنوان نتیجه انتخابات اعلام شد بر اساس خواست مردم بود و تلاش کردیم تا هرگونه شبهه ای را در فضای تعامل برطرف نماییم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.
صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و تجربیات 4 ساله دولت در این زمینه اظهار داشت: باید اشکالات کمتری را در راستای اجرای اهداف و برنامه ها در دوران پیش رو داشته باشیم.
استاندار قم با تاکید بر عملگرایی مدیران اجرایی و همگرایی با دولت خاطرنشان کرد: نگاه متفاوت مدیران هیچ اشکالی از نظر دولت نداشته است، ولی همراهی آنها با سیاست های کلان دولت همواره مورد تاکید بوده است.
وی همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری و رشد اشتغال با توجه به نیازهای بومی استان را ضروری دانست و گفت: مدیران اجرایی باید برای اجرای سیاست های اقتصادی با جدیت بیشتری تلاش نمایند.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com