کد خبر ۴۱۶۰۰ انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

حجت الاسلام رفیعی: اصول و مبانی ارزشی نباید فدای کسب قدرت سیاسی شود

قم- ایرنا - عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه با تاکید بر ضرورت پایبندی همه گروه های سیاسی به اخلاق اسلامی گفت: اصول و مبانی ارزشی نباید به هیچ وجه فدای کسب قدرت سیاسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ناصر رفیعی عصر شنبه در نخستین جلسه تفسیر سوره مبارکه احزاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: قدرت و ریاست برای هیچ کس نمی ماند، پس با این حساب دین و آخرت خود را به خطر نیندازید.
وی گفت: من این حرف را به همه جناح ها و کسانی که در عرصه های سیاسی حضور دارند، می گویم به خدا قسم مسئولیت و پست و مقام برای هیچ یک از شما نمی ماند.
رفیعی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون افرادی مانند آیت الله واعظ طبسی در مشهد و افرادی در تهران و نقاط دیگر از بین ما رفته اند و رهبر معظم انقلاب نیز در مراسم تدفین آنها حضور پیدا کردند، مگر بیش از یک کفن برای آنها باقی ماند؟ پس حواسمان جمع باشد.
وی افزود: این که عضو این شورا باشیم و یا در منصبی قرار بگیریم، چندان مهم نیست، آن چیز که از همه مهمتر است، حفظ مبانی دینی است.
استاد حوزه علمیه قم همچنین با توصیه به همه جناح های سیاسی برای پرهیز از هر گونه سستی در عمل به اصول دین، افزود: در شیوه و روش اشکالی ندارد، چون در همه کشورهای جهان 2 قطب و جریان سیاسی وجود دارند که با یکدیگر رقابت می کنند، اما ما باید به گونه ای عمل کنیم که مبادا دینمان در معرض تهدید قرار بگیرد.
7403/ خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده:رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com