کد خبر ۴۱۶۲۹ انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
در گفتگو با مهر مطرح شد:

اعزام ۱۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان کرمانشاه در ماه رمضان

کرمانشاه- مسئول اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعزام یک هزار و ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

 حجت الاسلام مجتبی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در خصوص تعداد مبلغین اعزام شده به مناطق مختلف استان برای ماه مبارک رمضان گفت: با پیگیری‌های مجدانه‌ای که قبل از ماه مبارک رمضان با دفتر تبلیغات قم مبنی بر نیاز استان داشتیم، توانستیم مقدمات اعزام مبلغ را فراهم کنیم.

وی افزود: طبق اعلام نیاز ما به قم حدود ۵۰۰ نفر مبلغ غیر مقیم از قم به استان اعزام شدند که از این تعداد ۳۴۷ نفر مبلغ برادر و مابقی از خواهران مبلغه هستند.

مسئول اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: همچنین ۶۰۰ مبلغ برادر و ۷۰۰ مبلغه خواهر مقیم استان در طول ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ مشغول خواهند شد.

وی با اشاره به برپایی گردهمایی طلایه داران تبلیغ قبل از ماه رمضان گفت: پس از این گردهمایی که در ۴ خرداد در بیت امام جمعه برگزار شد مبلغین به مکان های مختلف استان اعزام شدند.

مسئول اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال اعزام مبلغ به لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است، ابراز داشت: مبلغین اعزامی علاوه بر برپایی نماز جماعت در سه وعده، به بیان مسائل احکام، مباحث اعتقادی، اخلاقی و پاسخ به شبهات دینی می پردازند.

وی اذعان داشت: طبق آخرین آمار تعداد ۱۳۸ نفر روحانی مستقر در استان داریم که به صورت ثابت در مناطق مشخص شده به تبلیغ مشغول هستند.

حجت الاسلام بیات تاکید کرد: این مبلغین به کلیه مساجد شهری و روستایی اعزام می شوند که مناطق محروم در این اعزامها در اولویت هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com