کد خبر ۴۱۷۲۰ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶

سویه آرا در انتخابات اردیبهشت 96 پیام آور روشنی برای مسئولان بود

اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: سویه آرا در انتخابات 29 اردیبهشت ماه پیام آور روشنی برای مسئولان و حوزه های مختلف بود و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای همراه با آگاهی و تفکر سرمایه ای بزرگ برای نظام اسلامی است.

محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم با آرای هدفمند خود اعلام کردند که از مرحله انتخاب احساسی خارج شده اند و با عقلانیت و آگاهی خواهان فرصت دوباره برای تداوم مسیر اعتدال و تکمیل برنامه های دولت تدبیر و امید هستند.
وی توضیح داد: انتخابات دراستان مرکزی با نشاط و در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد و مردم با مشارکت 74 و 78 صدم درصدی خود حمایت قاطع از سیاست های دولت منتخب را برای پیشبرد برنامه های داخلی و بین المللی اعلام کردند.
استاندار استان مرکزی گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ابعاد اجرایی، نظارتی و بازرسی تمامی تلاش خود را برای رقم خوردن حماسه ای بزرگ و انتخابات سالم و حداکثری به کار گرفتند و با حساسیت از آرای مردمی حراست شد.
وی گفت: با وجود سلائق مختلف سیاسی و اقشار مختلف؛ همراهی و همکاری تنگاتنگی از ارکان مختلف انتخابات در استان مرکزی وجود داشت و انتخابات در سلامت کامل در این خطه برگزار شد.
استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضور مردمی در انتخابات اخیر در بزنگاه حساس کشور نشان از سطح اعتماد مردمی و مهر تاییدی بر سیاست های دولت تدبیر و امید دارد و این مهم مسئولیت دولتمردان را در قبال مردم سنگین تر می کند.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: ملاک عمل در تمامی ستادهای انتخاباتی شهرستان ها در استان مرکزی عمل به قانون بوده و در این خصوص کارنامه عوامل اجرایی قابل دفاع است.
وی در خصوص فضای حاکم بر تبلیغات انتخابات نیز با تشکر از هواداران و اعضای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این استان گفت: نامزدهایی که از فیلترهای رسمی نظام مهر تایید گرفتند سرمایه های کشور هستند و بخشی از پیام مشارکت حداکثری مردمی حاوی این موضوع بود که مردم از تخریب و شعار دلسرد هستند و خواهان فضایی سالم و برنامه های اثربخش در بهبود شرایط کشور می باشند.
استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: نیاز است که تحولات انتخابات 29 اردیبهشت ماه توسط صاحبان امر و کارشناسان با حساسیت تجزیه و تحلیل شود و رفتارهای انتخاباتی، روش های تبلیغی و خواست مردمی با ظرافت و هوشمندی برای انتخابات بعد مد نظر قرار گیرد.
زمانی قمی گفت: ملت فهیم ایران با مشارکت حداکثری خود در حماسه 29 اردیبهشت ماه به عرصه آمدند تا ضمن ناامیدی دشمنان، تفکر پوپولیستی را به انزوا بکشند و مطرح کنند که خواهان برنامه محوری، پاسخگویی و خدمت شفاف و صادقانه هستند و به شعار و سیاه نمایی با قاطعیت نه می گویند.
وی گفت: رئیس جمهوری دوازدهم، پس از انتخابات اعلام کرد که رقابت های نامزدها به پایان رسیده و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور همه تفکرها و نحله های فکری برادر و همراه هستند و دولت در این رهگذر دست مخالفان را نیز می فشارد و این رفتار مدنی که توام با موازین اخلاقی است، باید در تمامی شریان ها و لایه های جامعه نهادینه شود.
زمانی قمی تاکید کرد: عملکرد مجریان انتخابات در استان مرکزی اعم از فرمانداران، بخشداران و همه عوامل دست اندرکار این رویداد حماسی شگرف بر مدار قانون بود و ضمن تشکر از خدمات انجام شده از عملکرد آنان دفاع می کنم.
6013/3075*** خبرنگار : مژگان حیدری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com