کد خبر ۴۱۷۶۱ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
با حضور علما

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حریم فقاهت در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت مقاومت مردم بحرین و شهدای مدافع حریم فقاهت با حضور علما و روحانیون در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم گرامیداشت مقاومت مردم مظلوم بحرین و شهدای مدافع حریم فقاهت امشب با حضور علما، شخصیت‌های حوزوی، طلاب خارجی و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله استادی دبیر شورای عالی حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)،آیت‌الله گرامی و آیت‌الله هادوی تهرانی حضور داشتند.

آیت‌الله اختری در این مراسم با گرامیداشت شهدای مقاومت اسلامی در بحرین ،عراق، یمن و سوریه افزود: رضوان و رحمت الهی را برای همه شهدای مقاومت مسئلت داریم، چراکه این شهیدان جان خود را برای دفاع از اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) فدا کرده‌اند که بسیار ارزشمند است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با قدردانی از تمامی علما و اندیشمندان کشورهای مختلف دنیا که در طول 5 سال اخیر در دفاع از مردم بحرین دست‌به‌قلم برده‌اند، گفت: یقین و باور داشته باشیم که چنین مجالس و اجتماعاتی که به‌صورت خودجوش برای دفاع از مردم مظلوم در بحرین و یمن انجام می‌گیرد بسیار باارزش است، چراکه سبب دلگرمی قافله بزرگ حزب‌الله و جبهه مقاومت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : مردم مظلوم در تمام دنیا نگاه خود را معطوف به رسانه‌ها کرده تا ببینند چه کسانی از راه و منش آن‌ها حمایت می‌کنند که این کار برای آن‌ها بسیار روحیه‌بخش است.

گفتنی است طلابی از کشورهای بحرین و لبنان نیز در این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت اقدام آل خلیفه در بحرین به زبان عربی قرائت کردند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com